<p>Hoi,</p><p>Ben toch benieuwd of er iemand is die in een vergelijkbare situatie zit of heeft gezeten...</p><p>Tijdens de zwangerschap van mijn eerste dochter kreeg mijn vader kanker. De verwachting was een paar maanden tot maximaal 1 jaar. Het was dan ook erg spannend of hij de bevalling zou redden. Gelukkig was dat het geval. De chemo werkte wonderlijk goed en heeft 3 jaar gewerkt. Hij is nu sinds een half jaar uitbehandeld. Mijn dochter is inmiddels 3.</p><p>Nu ben ik 7 weken zwanger van de 2e. Dit keer weet ik zeker dat hij de bevalling niet mee gaat maken. Hij gaat steeds verder achteruit. Dat maakt me natuurlijk erg verdrietig. </p><p>We hebben onze ouders nog niet verteld van de zwangerschap. Vind ook lastig hoe dit te vertellen aan mijn vader. Weet zeker dat hij super blij voor ons is, maar het zal hem ook verdrietig maken dat hij er niet bij zal zijn. </p><p>Heb niet echt een vraag aan jullie, maar vroeg me dus af of er vrouwen zijn in een vergelijkbare situatie om wat ervaringen mee uit te wisselen. </p>