<p>Lieve dames,</p><p>Ik wil even iets van me afschrijven en vragen of mensen hier misschien ervaring of tips voor me hebben. </p><p style="text-align: left;">Ik heb nu bijna 10 jaar een relatie waarvan ik 5 jaar samen woon en ben nu 17 weken zwanger , alles gaat opzich goed met mijn vriend en mij en het kindje is ook zeer welkom alleen ik zit met 1 ding heel erg. Mijn vriend is elk weekend dronken, en dan niet een beetje aangeschoten maar echt super dronken, hij drinkt gelukkig door de weeks niet alleen vrijdag en zaterdag, ( heeft hobby"s in het weekend) maar dan is het ook altijd elke week weer kassa.</p><p>Ik heb hier al meerdere malen over gepraat met hem, en hij beloofd altijd beterschap, ik maak me enorm zorgen over als het kindje er is, ik heb geen zin dat ik elk weekend met een dronken vriend zit en mijn kindje een dronken papa boven het bedje heeft, </p><p>Op het moment voel ik me echt een beetje alleen en machteloos , misschien komt het ook extra door de hormonen maar voel me er ontzettend rot door.</p><p>Sorry voor mijn lang verhaal en alvast bedankt voor de reactie"s </p>