A
Anoniem
Guest
Ik heb een poos zitten twijfelen of ik een berichtje zal plaatsen, maar doe het toch maar wel. Vandaag ben ik precies 5 weken zwanger. Ik had totaal geen last van onzekerheid en had alle vertrouwen in onze frummel, alleen sinds gisteren ben ik iets wat onzeker. Dit komt door het volgende tot maandag voelde ik een soort menstruatie achtig gevoel en had erg veel last van steken in mijn liezen en onderbuik, vond soms vervelende steken, niet pijnlijk dat niet, maar gewoon anders. Nu is het zo dat ik sinds gisteren dat menstruatie gevoel niet meer voel en veel minder steekjes voel, heel af en toe voel ik nog wat steekjes. Vanavond voelde ik wel weer een drukkend gevoel in mijn liezen. Eigenlijk maakt het mij dus onzeker dat ik eerst heel veel voelde in mijn onderbuik en nu sinds gisteren wat minder. Het gekke is dat ik deze zwangerschap wel anders ervaar dan de andere 2(heb 2 miskramen gehad), want ondanks dat ik nu onzeker ben, heb ik op de een of andere manier toch alle vertrouwen in dit frummel. Maar vind de onzekerheid niet zo fijn. herkent iemand dit??