<p>Goedemiddag,</p><p>Ik werk op kantoor als administratief medewerker.</p><p>In augustus was ik zwanger voor het eerst maar helaas eindigde deze in oktober in een Missed Abortion. Mijn leidinggevende heb ik toen met 6 weken ingelicht omdat de misselijkheid mij teveel werd. Toen ik dit vertelde kreeg ik als eerste reactie: ''Nou dat is lullig voor de afdeling.'' Hier was ik erg van geschrokken. </p><p>Nu ben ik 7 weken zwanger en merk ik toch wel dat ik heel moe ben en moeilijk mijn concentratie erbij kan houden. Daarnaast ben ik ook erg misselijk. </p><p>Mijn leidinggevende heeft argwaan en vraagt me of alles wel goed gaat (ik schijn wat stilletjes te zijn), ik schuif het dan op werkdruk en de processen die er zijn maar niemand nakomt dat dat mij erg irriteert.</p><p>Ik durf het nog niet te melden omdat ik nog geen vast contract hebt. Deze loopt tot oktober. Toen mijn contract verlengd werd kreeg ik wel te horen dat ze deze wellicht tussentijds (rond mei) zou gaan omzetten in contract voor onbepaalde tijd.</p><p>Hebben jullie voor mij advies? Wat ik het beste kan doen? Ik ben bang dat ik straks zonder inkomen kom te zitten als mijn contract niet verlengd wordt.</p>