Ik werd 15 juli 2018 in dienst genomen en 5 augustus had ik een positieve test. Dit was zeker gepland (mei gestopt met de pil). Maar ik dacht dat het even zou duren voordat ik zwanger werd.
Ik was bang om te zeggen en wilde eerst laten zien dat ik mijn werk goed deed. Dit heb ik zo laten lopen tot 19 weken. Toen kreeg ik in die week inneens pijn. Ik had op 19+1 mij 20 weken echo. En die dag werd ik verwezen naar het zk omdat de pijn zo heftig was. Ik moest blijven ter observatie. Dus ik moest telefonisch vertellen.
19+4 was ik spontaan bevallen van mijn prachtige zoon alleen te klein om geboren te worden. Ik was zo verdrietig maar ook bang voor mijn baan,alles dubbel. Mijn contract loop tot 31 maart af. (Ik zou 14 april bevallen). Ik ben tot 1 februari thuis gebleven.
Dus van 15 november '18 tot 1 februari '19.
GISTEREN werd ik gebeld dat mijn contract nu verlengd wordt tot april 2020. Dus 1 jaar!
Dus al die stress was voor niks, verdriet, moeheid, alless was voor niks! "Misschien" als ik eerder had gezegd zou het anders verlopen want stress is echt niet goed voor je zwangerschap.
Als de baan voor jou is zou je een ander/vast contract krijgen anders komt zeker wat beters, jou kind boven alles!!!
Succes en gefeliciteerd!!