Zwanger en zoontje van 6 maanden!

Hoi Miep,
Tja wat heet zwaar,Ik ben gewoon ontzettend moe,maar dat komt ook omdat ik op t moment alles alleen doe. Ook in m,n zwangerschap was dit het geval.M,n vriend is namelijk al maanden  bezig met de verbouwing van ons huis. Ik moet dus zorgen dat ik op tijd het eten op tafel heb,zodat hij na z,n werk gelijk weer door kan om in het huis te gaan werken. Dan moet ik de oudtse nog in bad doen,De kleinste verzorgen en voeden,beneden de rotzooi opruimen  Zeker niet ideaal,maar het einde komt gelukkig in zicht. Het is een groot huis,van m,n opa en oma geweest. Hij heeft nu de hele bovenverdieping gedaan, niewe indeling,nieuw stroom etc,etc. Onder maken we het leefbaar,frissen we de boel een beetje op. Dadelijk is er eerst pauze en tijd voor ons als gezin! En m,n vriend is natuurlijk ook moe van het harde werken,als ik het nog eens zo moets doen...nooit meer! Wel m,n kindjes natuurlijk!  Maar dan niet ook nog n,s een compleet huis verbouwen.Gelukkig kunnen we nog ins "oude'' huis wonen en hoeven niet ook nog eens in de rotzooi te zitten.

Groetjes Donna

Terug
Bovenaan