Zwanger geworden na 1 jaar

Hallo dames

Na 1 jaar proberen en doorverwezen naar de gynaecoloog ben ik voor mijn afspraak van de gynaecoloog zwanger geworden ?
Wij zijn ontzettend blij.
Mij test geeft aan dat ik 1-2 weken zwanger ben.
Wanneer vertel je het grote nieuws aan iedereen ik kan wel schreeuwen Zoo blij ben ik.
Dit is mijn eerste zwangerschap ?

Graag tips over hoe en wat

Van harte gefeliciteerd.
Alleen delen met mensen die je eventueel ook over een miskraam wil vertellen.
En bij niet te verhullen klachten aan iedereen tegen wie je anders moet liegen.

Gefeliciteerd ?? 
Enne wanneer jij wilt!! Het is een "ongeschreven regel" om tot 12 weken te wachten maar als jij het nu van de daken wilt schreeuwen, lekker doen! 
Onze directe familie wist het ook allemaal al voor de eerste echo. De overige familie vaak na de eerste echo en wereldkundig en werk, met 12 weken. 
Doe waar jij blij van word!!! 

Ik heb inderdaad bij beide zwangerschappen aangehouden dat ik het deel met de mensen met wie ik slecht nieuws ook zou willen delen, zoals familie, beste vrienden enzo. En dan rond 13 weken met de rest van de wereld.
Schreeuw het lekker van de daken!

Hey! Wauw gefeliciteerd!!
Hoe en wanneer je het vertelt is heel persoonlijk. Zelf hadden wij met 7.5 en 9.5 weken een echo en vertelden het daarna aan onze ouders broers en zussen, dit ivm verleden van miskramen dus wilden voor onze geruststelling 2 goede echo’s.

Met 11 weken na de termijn echo wilden we het aan onze andere familie en vrienden vertellen

Terug
Bovenaan