Ik had een vergelijkbaar bmi toen ik zwanger raakte. Ik was na het bevallen een stuk lichter dan voor m'n zwangerschap. Ik heb in m'n zwangerschap wel erg gelet op m'n eten. Maar eerlijk gezegd was elke suikertest goed. En ook m'n bloeddruk ed. Ik heb zelf geen klachten ervaren en ben dan ook m'n zwangerschap doorgefloten. Het betekent dus niet per se dat het zwaarder is omdat je zwaarder bent. Mijn dochter was iets lichter dan 3kg, maar kwam daarna ook vlot aan.
Ik moest zelf een medische bevalling vanwege een andere reden. En liep ook vanwege die reden preventief bij het ziekenhuis.
Deze zwangerschap weer net zo zwaar en ook nu nog geen klachten. Dit keer verzocht om bij de normale verloskundige te blijven en los daarnaast controles in het ziekenhuis (niet van de baby).
Ik wens je een zwangerschap en bevalling zonder klachten en complicaties toe!
Ik moest zelf een medische bevalling vanwege een andere reden. En liep ook vanwege die reden preventief bij het ziekenhuis.
Deze zwangerschap weer net zo zwaar en ook nu nog geen klachten. Dit keer verzocht om bij de normale verloskundige te blijven en los daarnaast controles in het ziekenhuis (niet van de baby).
Ik wens je een zwangerschap en bevalling zonder klachten en complicaties toe!