Zwanger hiervoor 2x fout gegaan

Steekjes in onderbuik had ik ook de eerste weken best veel. Verloskundige vertelde dat dit de baarmoeder is die al ruimte gaat maken, ook al is het vruchtje nog heel klein. Ik had ze eerst vooral links en later ook een paar keer rechts. Gelukkig dus niets om je zorgen om te maken :)
 
Oke! Had al wel iets gelezen dat het geen kwaad kon. Ik merk dat ik alles aan het vergelijken ben met mijn "langste" zwangerschap. En nu is veel toch wel anders! Hopelijk is dat juist een goed teken. Ik weet dat elke zwangerschap anders is, maar het geeft meer hoop ofzoiets. Ben echt de dagen aan het aftellen tot het de 15e is!
 
Ik heb maandag de echo gehad. Er is een kloppend hartje! En hebben we ook gehoord! Alleen gaf het qua meting aan dat ik op 6w2 zat en ik zat eigenlijk op 6w6. Dus scheelt 4 dagen! Maandag weer echo. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken en vinden. Ze zei dat het nu qua meten ook niet echt betrouwbaar was. En we mogen voorzichtig op zoek gaan naar een verloskundige!
 
Die termijn kan zo vroeg nog weleens uiteen lopen. Gaat echt om millimeters (bij mij 9,4 mm rond 7 weken) dus maak je niet te veel zorgen. Kloppend hartje is heel positief! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Hopen dat de kwaaltjes je een beetje bespaard blijven.
 
niet helemaal hetzelfde als bij jou, maar ik herken je onzekerheid. inmiddels heb ik 2 gezonde kindjes, maar bij beide had ik er voor een miskraam. bij ons 2e kindje was ik na de miskraam elke maand zwanger maar bleef het mis gaan. de ronde waarbij het goed ging was ik ook bij elk toilet bezoek angstig, continu controleren op bloed verlies ( dit bleef de hele zwangerschap) . het gevoel was bij de zwangerschap wel anders dan bij de miskramen, maar de spanning heb ik wel de hele zwangerschap gehad ondanks dat continu alles goed was gelukkig. ik genoot maar extra van alle symptomen. had snachts echt veel krampen. Hopelijk gaat het bij jou ook goed, succes met de echo! en probeer ook een beetje te genieten;)
 
Terug
Bovenaan