Zwanger.. Hoe vertel je het?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben benieuwd hoe jullie hebben verteld dat je zwanger bent, aan je ouders, broers of zussen..
Ik wil het namelijk graag op een orginele manier vertellen. Dacht zelf dmv een buikband (kan je via internet bestellen met je eigen tekst enz.) maar als ik het ga vertellen heb ik vast nog geen buik dus dat is dan ook niet zo leuk.. Iemand een orgineel idee??

Liefs Jo

Sorry dames, echt sorry sorry.
Maar dit onderwerp was bedoeld voor de forum zwanger zijn..

Kan zeker een verkeerd onderwerp niet verwijderen hier..?

xxx Jo

hoi
ik zag op me werk.een client had een fotolijstje gehad daarin stond deze. bewaren voor je 1,2 etc.kleinkind.
test erin zetten.vond het erg leuk idee.
je heb ook kaarten met aanstaande oma en opa.
gr marjan

maar eh
gefeliciteerd.
maar hoezo verkeerd.zijn er zat die al meerdere kinderen hebben of al ideetje hebben.of bij ander heb gezien.
gr marjan

Dank je Marjan!
Ja dat is idd wel zo maar heb wel vaker heftige woordenwisselingen gelezen op het forum omdat iemand iets verkeerd zei. En aangezien dit de forum is, zwanger willen worden, kunnen mensen hier een beetje verkeerd op reageren..
Bedankt voor je ideen..!

Xxx Jo

Jo,

Je kan ook een 't shirt met tekst laten drukken. Met op de voorkant bv, He pssst... heb je het al gehoord en dan op de achterkant: IK BEN ZWANGER!!!
Leuk om dan bij iemand te gaan zitten en wachten tot ze het zien.

Gr Bubbles

Hoi Jo,

Geeft toch helemaal niet op welk forum je het zet??!!

Wat wij willen doen als we zwanger zijn is bij simplycolors rompertjes laten bedrukken met voorop de uitgerekende datum en achterop onze achternaam en een nummer. Het nummer staat dan voor het hoeveelste kleinkind het is. Bij mijn ouders wordt het dan dus nummer 1 en bij mijn schoonouders nummer 3.

Dit pak ik dan in en hoop ik dat ze het leuk vinden.

Wie weet vind je het ook leuk.

Wij moeten eerst nog even flink klussen voor ik mijn idee kan uitvoeren ;-))

Groetjes

Hoi Jo,

Mijn buren hebben het aan de kinderen van hun broers/zussen vertelt. Deze waren heel jong, en gingen dus schreeuwen door de woonkamer Tante heeft een baby in dr buik.
De meeste ouders en opa's&oma's letten in eerste instantie niet op de kids, tot dat het tot ze doordringt wat ze zeggen...
Het werd heel leuk ontvangen :) Misschien leuk idee als je neefjes of nichtjes heb.
Willen wij ook gaan doen, als we zwanger worden.

Genietse!

Groet, Tes

Terug
Bovenaan