Zwanger.. Hoe vertel je het?

Bedankt voor jullie tips!
@ Tess; ik heb helaas nog geen neefjes en nichtjes. Heb een broer en 2 zusjes en die hebben nog geen kinderen, ben hoop ik de 1e.. Maar idee vond ik superleuk! Thnx.

xxx Jo

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wij hebben het bij mijn schoonouders verteld door mijn nichtje een slab om te doen met daarop de tekst Yes nog een neefje of nichtje erbij!!. Die kun je bestellen op drukkies.nl. En bij mijn moeder heb ik haar een speen gegeven met I love oma en mijn zusje een babyflesje gevuld met roze en blauwe muisjes:)
Heel veel plezier met het vertellen!!

Liefs

Hoi meiden

Ik heb het aan me schoonouders verteld met een ingepakt verfroller en een verfbak met een briefje er bij of ze binnenkort tijd hebben om een kamertje voor hun 4de klein kind te schilderen, heb het aan me schoonzusje met de echo foto verteld aan hun dochter en gevraagd wat ze er op zag (was 8) en dat kon ze zien en toen zeiden we nou vertel dat maar aan je moeder. Ze vonden het heel erg leuk.
Aan me ouders heb ik het verteld met een gedichtje in een fotolijst, me zusje hebben we het verteld op dr verjaardag met een kadootje (klein knuffeltje) met een gedichtje er bij (uitnaam van ons kind) of zij er op wilt passen tot dat hij/zij er zal zijn.
Ik heb ook al een idee hoe we het gaan vertellen

Als ik zwanger ben van de 2de. Als we dan op vakantie zijn (lees ALS) dan wil ik het vertellen met beschuit met muisjes s'morgens bij het ontbijt, dan nemen we dat mee naar de vakantie bestemming of we maken een t shirt of romper met de tekst :ik word grote broer (maar dat doen er al zoveel) dus denk niet dat dat het word.

Zo heb ik nog veel meer ideeen. Bij de Xenos kan je onderzetters of dienbladen kopen waar je fotos in kan doen, als je in de onderzetters een echo foto doet (wel eerst kopieren of een foto van je echo foto maken) en dan er in doen, familie of wie je het wilt vertellen op viste vragen en de onderzetters op tafel zetten en dan wachten tot ze het glas op tillen en het het zien.......Succes verzekerd. Als er meer ideeen nodig zijn dan hoor ik het wel. heb op het vorige forum een hele lijst op geschreven die zal ik dan even kopieren en dan hier plakken

x quinta

hoi! Ten eerste gefelicteerd met je zwangerschap!! Heb je het intussen al verteld? En zo ja, hoe?? Haha... Hier nog een tip: ik las een tijdje geleden op een site een hele leuke sollicitatiebrief:

Geachte heer, Geachte mevrouw

Naar ik vernomen heb zijn jullie nog op zoek naar een persoon voor de invulling van volgende vacature: "kleinkind". Bij deze ben ik dan ook zo vrij om naar deze betrekking te solliciteren.

Mijn interesses gaan vooral uit naar:
Spelen met mijn rammelaar,
wandelingen,
samen liedjes zingen,
paardje rijden op opa's knie,
naar de eendjes kijken met ons 3,
ik blijf ook eens graag logeren,
maar dan moet u wel mijn broodje smeren.
Ik zoek een lieve oma en opa
met een onderscheiding op hun grootouderdiploma.
Ik zal u iets van me laten horen
zodra ik ben geboren!

Hoogachtend,
Uw kleinkind in spe

ook erg grappig om in te lijsten samen met een echo foto dacht ik. Ik vind m erg origineel.
succes ermee ben erg benieuwd!!

hoi quinta,
vind het leuk idee zeg die onderzetters.
ik heb al die onderzetters in huis me foto's van me kids.
en dan kijken of ze het opvallen.
leuk om al die idee'tjes te lezen.voorheen vertelde je het gewoon,maar tegenwoordig wordt creatief aan gedacht hoe ga je het vertellen.je maakt het een echte kado van,leuk
gr marjan

Hey!

Wij hebben bij de eerste voor bij ouders een set sokjes gekocht ingepakt in dec.papier & een kaart erbij.. Eerst begrepen ze het niet & dachten dat hij op de bus ging!! HAHaha! Mijn schoonzus had een voor hun een fles champagne met een echo erom heen gedaan gegeven en bij ons een fotolijstje met een gedicht erin.. Ik weet nu dat ik bij de volgende, een shirtje wil laten drukken met de tekst (niet orgineel) Stoer! (voor) Ik wordt een grote broer! (achter) En dan afwachten wanneer ze het zien... Het idee het keihard, mama heeft een baby in dr buik, door hem te laten roepen, vind ik ook wel een heeeeeeeeeeeeeeel leuk idee! Dus wie weet!
Veel ideetjes! Leuk hoor!

Liefs Mama Sun

Terug
Bovenaan