zwanger? ik weet niet wat nu is

A

Anoniem

Guest
Hey meiden, ja jullie denken he? heb haar nooit gezien en in eens zien we als eerste topic van haar zwanger?

Nou zal ff uit leggen, ik ben al 5 jaar lid van deze forum zat er tijden het zwanger worden van de eerste eral op. heb nu een zoon en een dochter.

Maja daar gaat topic niet over, mijn topic gaat over feit ben ik nu zwanger ja of te nee, ik heb sinds half jaar de mirena spiraal, en heb sinds een maandje beetje raar gevoel in mijn borsten en steken in mijn buik, maar de laatste anderhalve week wordt alleen maar erger, wordt ook misselijk en duizelig en plas enorm veel terwijl ik weinig drink.

Eerst me urine getest op kweek bij de ha was niks te zien kwa ontsteking, weer terug zegt een andere huisarts ja zijn spastosche darmen, toen wa sik nog niet misselijk en duizelig, morgen weer terug wegens de andere klachten, maar zou het misschien zwanger zijn? ik ben 1 week na mijn nod 2 dagen klein beetje bloied verlies gehad voor het eerst dara voor was ik keurig optijd met spiraal en gewoon 4 dagen normale bloedverlies?

Nu weet ik niet of ik kan testen als ik zwanger zou zijn zou er weinig tot geen hcg hormoon meer in zitten, wat zouden jullie doen?

gr mama van sharon en keano

Met de mirena kan je menstruatie op den duur helemaal wegblijven. Je kunt gewoon een test doen, mocht die negatief zijn over een week nog eens proberen. Ik had wel bijwerkingen van de mirena het eerste jaar. Heb er 2 gehad die 4 jaar hebben gezeten, de laatste is na 2 maanden verwijderd omdat die verzakt was. Dus ik zou ook wel even een afspraak maken om te laten controleren of ie nog goed zit, een eventuele zwangerschap kunnen ze dan ook zien.

ja ik weet dat de menstruatie uit kan blijven, maar de klachten die ik heb vind ik gewoon raar, en ik wordt eerste keer bij een vervangende arts goed geholpen werdt me urine gecontroleerd eerst op infecties nou die waren dus goed dus moest nieuwe afspraak maken voor verdere onderzoek en vervolgens kreeg ik me eigen arts en werdt zo afgepoeierd met zijn spastische darmen, denk naja, en moest snel want tijd was bijna om.

Morgen weer terug weer me eigen huisarts laat me nu niet afpoeieren. Ik ben nu weer misselijk en duizelig en weer steken in em borst, ik denk niet dat ik door verwezen wordt naar de gynocoloog, want heb ook een kieste ( kweet niet hoe je het schrijft) in em baarmoeder en heb gezegt dat ik me daar zorgen om maak, nou zegt ze gaat van zelf weg hoef je geen zorgen om te maken is altijd goed aardig.

Maja morgen maar ff zien dank je wel voor reactie.

liefs mama van sharon en keano

Gewoon vragen om een controle of het goed zit hoor. Dat kan alleen gezien worden met een inwendige echo. Dus je niet af laten schepen. En anders zelf naar de gyn bellen. Ik kon de volgende dag terecht! Van een spastische darm word je niet misselijk. Daar krijg je alleen veel buikpijn en ontlastingsproblemen van. Hoop dat ze morgen wel naar je luistert.

ja hoop het ook, ik heb geen buikpijn niet waar me darmen zitten zeg maar en ontlasting heb ik ook geen problemen van dus vandaar, aangezien ik steken in me borsten heb en weer/nog vocht uit me tepels komen na haast een jaar geen bv heb gegeven vind ik deze klachten zowie zo niet op darmklachten lijken.

bedankt voor je tip

liefs

Let even op en laat t checken. Ik heb zelf de mirena laten verwijderen omdat ik allemaal vage bijwerkingen er van kreeg.
Het kan dus best zijn dat je niet zwanger bent maar heftig reageerd op de mirena.
Ik zou de mirena zelf nooit aanraden, dus als ik jou was goed laten controleren en naar je eigen lijf luisteren.

Succes

hey, meis, nou heb pas die klachten sinds een maand, en de mirena is de enigste die voor mij bestemd is zeg maar omdat daar hormonen in zitten die ik moet hebben, is niet alleen bestemd voor anticonseptie maar ook andere dingen, en de pil evrgat ik de laatste tijd en kreeg onzettend hevige hoofdpijn en shago en flinke pijn in mijn buik van,

maar ga zeker alles na laten checken en zeg ook niet dat ik waarschijnlijk zwanger ben maar meer van kan het zo zijn? en hebben de andere die hier ook zitten ook mee gemaakt? dus vandaar ik moet zo dadelijk naar de ha dus ik laat me nu niet afschepen, bedankt in ieder geval ik laat jullie weten,

liefs

nou ben bij de ha geweest en weer zegt ze zijn me darmen en daar kan je ook misselijk van zijn ik zeg nou ken er genoeg die er last van hebben en geen van alleen hebben tuurlijk wel klachten maar niet die ik heb,

Nu heb ik gezegd over mijn spiraal nou ze wilde toch voor mijn gerust heid kijken want ze wilde me niet door sturen naar de gyn voor een echo dus op de bank eenden bek erin en ze zei ja hoor zit nog goed de touwtjes zie ik zitten, ook al is die verzakt of zit die iets lager is geen probleem je blijft beschermt wegens dat die toch de hormonen afgeeft.

Dus nu wilde ze wel bloedprikken en dan verder kijken als de uitslag er is terug komen als die goed zijn is het gewoon em darmen zegt ze, nou nu wordt ik alleen op hb, b12, bezinking getest en nog een vitamine D nog wat. Maja ik wordt nog niet wijzer dus donderdag moet ik toch naar de internist en vraag ook gelijk daar wel hoe of wat, van de week toch voor de zekerheid een testje halen.

Bedankt voor jullie reactie , ik vind op dit moment niet nodig om hier te blijven wegens ik toch niet zwanger wil worden eigenlijk, maar wilde alleen ff info of het misschien kans is of dat jullie dit mee gemaakt hebben.

Als ik wel zwanger zou zijn dan laat ik het hier wel ff berichtje achter , ik hoop voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger zijn, ik weet hoe het voelt heb met beide kids lang over gedaan, zelfs bij de 2 de kijkoperatie gehad wegens endometriose .

Veel geluk liefs

Terug
Bovenaan