zwanger? ik weet niet wat nu is

Lekker belachelijk zeg! Leuk die touwtjes maar als ie verzakt is, kan ie ook niet blijven zitten. Bel gewoon je gyn op. Gezien je geschiedenis zullen ze daar echt niet moeilijk over doen. Ik ga voor.dat soort dingen altijd gelijk door. Sla de huisarts over haha. Vindt hij ook niet erg.

ja, me man heeft ook klacht ingedient is niet de eerste keer dat ik niet serieus wordt genomen, dus naar haar gaan we niet meer, ik moest vandaag toch naar de internist dus daar de klachten neer gelegd en werdt gelijk buiten de bloedonderzoek van de ha nog extra dingen erbij gezet plus urine onder zoek en een buik echo.

De klachten die ik heb zijn wel vaag maar wel die klachten die ik ook had toen ik zwanger werdt bij allebij de kids, maar de arsten denken er niet snel aan wegens dat ik die spiraal heb, moet morgen toch een test doen van me schoonma, die heeft bij beide zwangerschappen al gezien dat ik zwanger was voor dat ik het zelf wist 1 of andere manier ziet ze dat.

dank je wel als nog voor jullie reactie, ik voel me nu echt dom om maar zo te zeggen en de vraag is als het zoz ou zijn dat ik zwanger ben wat ga ik doen, het is welkom maar de kans is er misschien dat kindje schade heeft wegens mijn spiraal.

liefs mama van sharon en keano

trouwens supertje , hoe weet je dat ik bij de gyn heb bgelopen , zat je toen ook al op het forum, ik herken de naam wel, maja zijn er misschien nog wel meer, en is al weer tijdje geleden?

liefs mama van sharon en keano

Haha, nee, ik las ergens een reactie over je pcos en endometriose. Vandaar mijn conclusie. Ik ben 3 jaar geleden pas op het forum gekomen toen bij mij de behandelingen met clomid al begonnen waren.

Fijn dat de internist wel actie onderneemt. En ben benieuwd.

ik heb nu trouwens 2 testen gedaan smiddags en s ochtends tot nu toe negatief, dus ik weet het niet, heb wel elke keer gevoel dat ik last van me banden heb zeg maar, vooral als ik zwara getilt heb of juist te veel gedaan heb, op me schaambeen is het hard, pfff zijn veel dingen die ik voel wat ik ook voelde toen ik zwanger was van em zoontje,

Is niet zo dat ik zwanger wilz ijn, heb 2 kids dus , maar toch wil ik het wel weten aangezien ik een spiraal heb.
Ben zeker blij dat internist actie onder neemt, als er iets uit komt, anders dan wta de huisarts zegt dan gaat er zeker een klacht een officiele klacht naar haar toe.

gr liefs

Ik had die klachten ook. Maar dat kwam dus omdat de mirena verzakt zat. Dus zeker de moeite waard om even door te laten pakken door de internist. De mijne is 1 november verwijderd en omdat ik ook pcos heb, hebben we besloten dat we de gok maar nemen. We willen graag een 3e kindje, maar niet perse op dit moment, als je begrijpt wat ik bedoel. Als het zo is, fantastisch, maar ik ga van de zomer pas na denken over clomid slikken. De jongste is 8 maanden, de oudste 22 maanden. Dus dik tevreden met mijn kereltjes.

Hou me op de hoogte!

Nou de huisarts zei : dat ook al is die verzakt maar je voelt de touwtjes nog is het goed, de spiraal blijft hormonen afgeven en zijn we gewoon beschermd zegt ze.

Nu mijn klachten zijn, rond eind december last van steken in me zij/flanken, dit is alleen maar erger geworden.

Nu laatste week veel last van misselijkheid, met koken, niet kunnen eten als ik gekookt heb,

veel plassen dus van 1 glas limonade moet ik al 4 ker gaan.

Pijn onder in mijn buik .

Juist op mijn schaambeen hard.

Steken in mijn borsten, komt soms wat vocht uit.

Puistjes ( had ik dus bij de zwangerschap van me zoontje, )

Alles wat ik heb voelt zelfde als bij me zoontje dus vind raar,

En nog zegt de huisarts dat het me darmen zijn, en de andere dingen die ik dan heb die hier tussen staan weet ze ook niet.

Maar ik hou je op de hoogte vind heel vreemd en voel me dan ook heel erg radeloos.

liefs,

mama van sharon en keano

Ik begrijp je helemaal hoor! Alles leuk en aardig, maar geen enkel voorbehoedsmiddel is te vertrouwen. En ik blijf het ook belachelijk vinden van je huisarts. Ze moet je op z'n minst serieus nemen. Maar ik had ook echt zwangerschapskwaaltjes. En dat kwam echt door het verzakte spiraaltje. Heb dat bij de eerste 2 spiraaltjes nooit gehad. Net of mijn lichaam zwanger reageerde op het ding. Ik was er echt klaar mee. Omdat ik geen andere anticonceptie mag, zijn er helaas geen alternatieven voor me dan rubberen jasjes en daar hebben we allebei hekel aan. En ach, wij hebben wel de wens voor een derde kindje, maar als jouw gezinnetje compleet is zo, hoop ik voor je dat het allemaal snel achter de rug is. En schrijf het vooral van je af hoor.

Succes meid en ik blijf het even volgen.

Terug
Bovenaan