zwanger in 2009

A

Anoniem

Guest
hoi (aanstaande) moeders,

Allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Ik hoop echt dat jullie wensen vervuld mogen worden en dat jullie dit jaar zwanger worden.
Zelf hoop ik dit jaar zwanger te worden. Ik weet nog niet zo goed wanneer ik ga stoppen met de pil. M'n zoontje is nu 7 maanden oud. Ik twijfel heel erg. Dit komt eigenlijk vooral door m'n moeder. Ze laat ontzettend goed merken dat ze liever ziet dat ik nog 1,5 jaar wacht... maar dat gaat zoiezo niet gebeuren.
Wie wil er in 2009 nog meer zwanger worden? En ben je al gestopt met voorbehoedsmiddelen of weet je (net zoals ik) nog niet zo goed wanneer?

liefs

J-P

Hoi Hoi

Moeilijk he om zo'n keuze te maken. Maar goed het is jou keuze en je moet doen wat voor jezelf goed voelt.
Wij zijn in november gestopt met de pil. we hebben samen al een dochtertje van 2,5 jaar. Ik heb ergens in januari weer mijn NOD (niet ongesteld dag) maar had altijd een cyclus van 31 dagen maar de laatste keer was wel iets van 60 dagen omdat ik net gestopt was met de pil. Dus we moeten deze maand nog maar even afwachten.
Nou meid succes met het maken van een goede keuze.

Gr Mama van Aimée

He J-P,

Ik heb het enorme geluk in een keer zwanger te zijn geraakt, dus zwanger worden in 2009 is bij niet het geval, maar wel zwanger zijn (ben pas net 6 weken zwanger)
Het is ook voor ons het tweede kindje, onze eerste is nu 9 maanden. Ik heb ook getwijfeld over wanneer zwanger worden, maar we wilden allebei graag heel snel weer. Mijn vriend wilde nog wel eerder, maar omwille van mijn eigen lichaam heb ik dat niet gewild...
Maar de keuze die jullie moeten maken is jullie keuze, en niet die van je moeder. ik vond dat ook heel lastig, totdat iemand tegen mij zij, jullie moeten eens je eigen leven gaan leiden, en niet zoals een ander dat graag zou willen...
Aan dit tip heb ik heel veel gehad, wie weet jij ook wel!!

Succes, x romaty

Jaaaaa! Ik wil ook heel graag in 2009 zwanger worden! We zijn nu ongeveer drie maanden aan het klussen en ik ben al wat langer van de pil omdat ik die hormonen niet meer wilde.

Mijn vriend zei zo iets liefs op oudejaarsavond! Ik had tot nu toe niet echt het idee alsof het voor hem heel erg speelde, maar toen het 12 uur was zei hij: dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden! Dus dit geef ik aan jullie mee!!

Oh ja wij gaan voor onze eerste!

Het jaar is nog lang, dus voor wie nog twijfelt... succes met de keuzes!!

groeten,

Friezinne

Hoi,

Ook wij hopen zwanger te worden in 2009, mijn zoon is ook 7 maanden en is onze tweede zoon.
Onze eerste zoon is 2 jaar geleden overleden op 2 jarige leeftijd.
Omdat bij mij de leeftijd begint mee te spelen ( vind ik zelf) ik word namelijk 35
Hebben we besloten om toch voor een derde te gaan al snel na nr. 2.
Toen ik van onze eerste zoon zwanger was, was ik tenslotte pas 30 en had nog alle tijd.
Nu vind ik dat de tijd begint te dringen.
Dus dan maar snel op elkaar.
Ik ben nog niet met de pil gestopt, ik denk dat ik over 2 maanden stop met de pil.
Ik hoop dat het mag lukken voor ieder van ons.

Hoi dames,
Gelukkig nieuwjaar! Ook ik hoop in 2009 zwanger te worden. Wij hebben al een dochter van 4 jaar. Naar omstandigheden gaat het goed met me. Ik heb namelijk afglopen 22 dec een miskraam gekregen met 8 weken. Heel verdrietig.... In juli 2008 had ik ook al een miskraam met ongeveer 5 weken. Gelukkig hebben we al een dochter dus weten we dat we het wel kunnen. (Al is het hebben van een kind natuurlijk geen garantie voor een tweede.)
Bobbian, wat erg van je kndje zeg! Dat lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken. Waaraan is hij overleden als vragen mag? Als je het niet wil vertellen moet je het natuurlijk niet doen.

Ik wens iedereen een vruchtbaar jaar toe!

Groetjes, mama1977.

Hoi bobbian,

Tsjonge, wat heftig zeg! Zoiets gun je echt niemand! Ik probeer me er een voorstelling van te maken, maar dat lukt gewoonweg niet. Ik vind het enorm knap van je dat je toch gewoon doorgaat met je leven en nu denkt aan een volgend kindje. Zelf overweeg ik nu of ik volgende maand ga stoppen. M'n zoontje is dan 8 maanden. De kans is bij mij wel aanwezig dat ik meteen zwanger raak. Dat was bij m'n zoontje ook zo. Echt spannend was het toen niet. Maar beter zo dan maanden tobben! Het zou leuk zijn als we tergelijkertijd zwanger zouden zijn!! Wie weet...

liefs J-T  

Hallo allemaal,

Wij hopen ook zwanger te worden in 2009. Eigenlijk hadden we 2008 gedacht maar dat liep anders. november 2007 ben ik namelijk al met de pil gestopt, maar ongesteld werd ik maar om de 80 dagen. Dat schoot niet op dus. Nu voor de 2e maand met clomid en heb ik eindelijk het gevoel dat we kans maken!!

Dus duim maar voor me, m'n geduld word zo langzamerhand aardig op de proef gesteld (na een dik jaar!) succes allemaal en natuurlijk de beste wensen voor 2009.

groeten,
Marlijn

Terug
Bovenaan