zwanger in 2009

Hoi,

Ja je wil wel verder gaan met je leven want als je ruim 2 jaar  geproeft hebt van een leven met z'n drieen als gezin dan klopt je hele leven niet meer zonder hem.
Hij is overleden aan een zeer zeldzame ziekte die zich echt openbaarde 2 maanden voor z'n tweede verjaardag. Hij was al zo ver met z'n ontwikkeling en wijsheid dat we eigelijk het idee hebben dat hij al wist dat het ging ophouden voor hem.
Hij heeft ons in die 2 jaar zoveel gegeven wat een ander kind bv. in 10 jaar zou geven aan z'n ouders.
Doordat je leven niet meer klopt besloten we al snel na z'n overlijden dat we weer een kindje bij ons wilde hebben want we hebben zoveel liefde te geven en dat gunde wij een ander kindje ook.
4 maanden na onze beslissing werd ik zwanger van onze tweede zoon die 22 mei 2008 geboren is.
Omdat wij altijd 2 kindje bij ons hebben willen hebben, besluiten we dus om voor een derde kindje te gaan proberen ook i.v.m. mijn leeftijd.
Ik verwacht over 2 maanden te stoppen met de pil.
Bij onze eerste zoon was ik na 2 maanden zwanger en bij de tweede dus na ruim 4 maanden.

Dag dames,

Bobbian,   Wat een vreselijk verhaal, ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Alleen wil ik je zeggen dat ik  voel dat je heel veel liefde hebt en kunt geven. Als ik je verhaal zo lees, lijkt het inderdaad alsof hij zelf wist wat er ging gebeuren, vooral omdat hij jullie zoveel heeft gegeven. Dit is dan je bagage voor het verdere leven. Wat zul je hem  missen zeg!
Ik hoop dat je snel zwanger wordt en je gezinnetje (ondanks het gemis) compleet voelt. Hij zal toch altijd bij jullie zijn, in jullie hart.

Wij hebben zelf een zoontje van bijna 3. Wij twijfelen al meer dan een jaar over een tweede kindje. Dit gaat hopelijk ons jaar worden, wij gaan ervoor na onze zomervakantie!

groetjes mamajb

hallo!
wij willen ook heeel graag zwanger worden in 2009!! ik ben eind oktober 2008 gestopt met de pil. Mijn lichaam is behoorlijk in de war van het ontpillen. dus mijn cyclus is nog een warboel. hopelijk wordt het snel wat regelmatiger.
En indd wat een emotioneel verhaal. maar wat fijn dat je voor je gevoel zoveel liefde hebt kunnen geven en ontvangen! heel veel succes voor jullie in het speciaal dit jaar!

Dag dames,

Hier nog 1 die hoopt zwanger te worden in 2009. Wij gaan er in maart weer voor. Ons zoontje is dan 6 maanden en ik wil dan ook stoppen met borstvoeding zodat alles weer wat meer op gang komt.
Ontpillen hoeft niet, sinds mijn bevalling 20 september ben ik niet begonnen aan de pil. Duis dat is makkelijk. Ben al wel weer begonnen met foliumzuur!
Ben benieuwd hoe alles loopt. Ik moet bij de tweede een verplichte geplande keizersnee. Dus dat word heel anders dan de afgelopen bevalling.

Groetjes Jen

Hallo,

Allereerst allemaal een gezond en vruchtbaar 2009.

Wij hopen ook dit jaar zwanger te worden. Het wordt ons eerste kindje. Erg spannend allemaal.
We zijn in november 2008 al begonnen, dus de eerste 2 rondes zitten er al op... We gaan nu eerst even weer stoppen met proberen; want ik mag in oktober naar Barcelona voor het werk om een presentatie te geven over een onderzoek dat ik doe. Aangezien zo'n kans niet zo vaak voorkomt, zal het klussen even moeten wachten.
Vind het aan de ene kant wel jammer, want ik was er best wel veel mee bezig (ondanks dat ik dat niet wou... hihi). Maar goed, Barcelona is natuurlijk een geweldige kans!
Zoals het nu lijkt gaan we er in april weer voor, heb er nu al zin in...

Groetjes Bregt

hoi hoi,

ook ik hoop in 2009 weer zwanger te worden.
we hebben een zoontje van 11 maanden en willen vanaf mei voor een tweede gaan.
we vinden dat de eerste dan een mooie leeftijd heeft voor een broertje of zusje erbij.

groetjes kwinty.

hoi meiden
ik hoop dat ik hier ook gezellig met jullie mag mee kletsen
zal me ff voorstellen ik heet miranda damen en ben 28 jaar ik heb een geweldige mooie lieve dochter genaamd indy
wij hopen ook in 2009 nog een keertje zwanger te mogen raken bij indy was het in 1 keer meteen raak
alleen is ze met een geplande keizersnee terwereld gekomen (wegens een volledige stuit)  en heb me er eigen nooit niet zoveel meer mee bezig gehouden maar nu we voor een tweede willen gaan ben ik allemaal bang voor verklevingen heb gehoord dat het een risico is als je een keizersnee hebt gehad of eventueel onvruchtbaar zelfs
nou weet ik wel dat ik niet zoveel in die hokus spokus verhalen moet geloven maar toch het blijft wel in mn hoofd rond spoken
is er iemand die hier iets van weet of ook een keizersnee heeft gehad en weer zwanger is

wij zelf willen rond april mei stoppen met de pil misschien dat we dan volgend jaar een zomer kindje in ons armen mogen houden
heeeeeeel veel sterkte voor iedereen en klus ze met plezier groetjes miranda

Hallo allemaal,

Leuk om jullie verhalen te lezen. Ik zou me eerst even voorstellen..... Ik ben Jo! Mijn vriend en ik hebben al heel lang een enorme kinderwens. De eerste keer dat ik gestopt was met de pil was ik in een keer zwanger. Ons geluk kon niet op! Helaas eindigde dit in een miskraam. 3 maand later gingen we er voor maar toen ging het helaas niet zo snel als de eerste keer. Aangezien ik er toen (te) veel mee bezig was heb ik besloten om weer aan de pil te gaan...Hierdoor kreeg ik weer wat meer rust in mijn hoofd. Nu een jaar later heeft mij vriend mij enkele maanden geleden ten huwelijk gevraagd en gaan we in augustus trouwen! Allemaal super leuk natuurlijk maar ook onze kinderwens is ook zo sterk. Ik wil alleen liever niet met een dikke buik trouwen(hoop niet dat dit verkeerd over komt) daarom hebben we besloten dat ik nu stop met de pil en dat we tot mei vrijen met condoom. dan ben ik op z'n minst 3 maand zwanger mochten we het geluk hebben zwanger te raken. Ik vind het alleen wel erg lang duren... zijn er meer mensen die dit gevoel ook hebben??

Groetjes Jo

Terug
Bovenaan