Zwanger IUI

<p>Hi allemaal,</p><p> </p><p>lang geleden dat ik hier ben geweest. Ik ben al jaren bezig met de gedachten van kinderen krijgen. In 2019 serieus werk van gemaakt, advies ingewonnen en alles op onze gedachten laten inwerken. Mijn vriend is behoorlijk wat ouder dan ik, dus een zwangerschap zal via IUI gaan. 30 testte ik een positieve ovulatie, 31 december heb ik mijn eerste behandeling gehad. Ik heb vanalles in mijn buik gevoeld de afgelopen weken, maar dat kan ook tussen de oren zitten. Ik zit morgen op dag 11 na de behandeling , zou ik dan al kunnen testen? Ze adviseerden me de 16e, maar als ik dan nog niet ongesteld ben, ben ik sowieso over tijd. Ik hoop zo dat ik zwanger ben. Eindelijk gekozen te beginnen, en dan wil ik meteen de eerste keer zwanger zijn. Stom he ? Vind het erg spannend. Denk dat ik niet zwanger ben, maar ik hoop zo van wel...</p><p>iemand ervaring met zwanger worden via IUI ? </p>

Ik was bij ronde 4 na iui zwanger, helaas liep dit uit op een miskraam van ongeveer 6 weken.. nu hoop ik opnieuw zwanger op de “natuurlijke” manier. Als dat niet zo is zullen we dat vrijdag wel horen en als mijn behandelingen in het ziekenhuis klaar zijn gaan we weer terug naar de vruchtbaarheidskliniek..
Succes meid!!

Btw ik was bij 1 van de eerste keren na de behandeling in de vruchtbaarheidskliniek schijnzwanger, wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg....

Hou ons op de hoogte ben zo benieuwd! Van harte gegund?

Ik ben bij mijn 2e IUI zwanger geraakt, maar dit is helaas een miskraam geworden. Daarna heb ik nog 7 behandelingen gehad, dus 9 in totaal. Deze laatste behandeling is gelukt en ben inmiddels 14+6 weken zwanger.
Als ik jou was zou ik nu nog niet testen, maar echt wachten op je NOD. Mocht je namelijk negatief testen dan weet je eigenlijk nog niks, omdat sommigen pas later voldoende hcg aanmaken. Heel veel succes! ???

Ik zit ook in de iui en ga er masr niet van uit de eerste keer dat zou heel mooi zijn maar wij zijn allebei gezond en goed zaad masr wij wachten nu op vrijdag om te testen en Dit was onze 6e keer en ik ging er ook van uit maar hoe vaker we heen gingen hoe minder wij er van uitgingen dat het raak was omdat we bij de eerste keer echt teleurgesteld waren terwijl de kan zo klein was dus ik wil je behoeden hiervoor maar ik ga toch duimen zo een mooi begin zijn van het nieuwe jaar ???

Ik ben niet zwanger , van de week ongesteld geworden. Helaas. Was te mooi om waar te zijn de eerste poging al. Ik ben zelf helemaal gezond en heb donor daar besteld. Dus dat zou ook goed moeten zijn; met een prima kwaliteit. Dus ik acht de kans toch wel groot dat dat moet lukken. Slik ook geen hormonen of wat dan ook. Op naar poging 2...! 

In 2018 ben ik na een iui traject van 15 mnd 6x iui zwanger geworden van onze zoon. In juli 2019 geboren. En afgelopen augustus gestart met een 2e traject en na 4x iui nu 12 wkn zwanger! Dus hou hoop! Het kan een lang traject zijn maar het kan ineens raak zijn.

Ook ik heb 31 december mijn eerste iui gehad. Helaas ben ik afgelopen vrijdag ongesteld geworden en ben ik gisteren begonnen met Gonal-F. Duimen maar!

Terug
Bovenaan