Zwanger IUI

[quote quote=10398520]Ik weet niet of deze voor mii bedoeld was ? Maar idd 9 behandelingen en bij de 10e raak. Tussendoor een keer zwanger geweest maar dat liep helaas verkeerd. Gemiddeld zeggen ze binnen 6x dus ga daar vanuit! Heel veel succes ik ga voor je duimen en het gaat vast snel lukken![/quote]
Haha sorry, heb losse reacties verstuurd. Was voor jou ja. Ze hebben tegen me gezegd gemiddeld tussen 4 en 6 keer. Heb 4 rietjes, dus hoop dat het lukt, anders moet ik een nieuwe donor gaan zoeken... zondag beginnen met testen weer. Volgende week 2e behandeling. 

[quote quote=10397521]Hoi. Las net dat je ongesteld was geworden, balen zeg! Herken het gevoel. Ik heb zelf iui gedaan en moest hormonen spuiten. Mijn oudste douchten is 6. Daar ging het gelijk natuurlijk goed en 3 jaar geleden ook, helaas liep het uit in een miskraam rond de 12de week. Daarna lukte het niet meer om natuurlijk zwanger te worden terwijl alles wel moest kunnen. Bij de 2de behandeling is het gelukt en ben nu bijna 11 weken zwanger. Nog wel even spannend, het waren er 2 waarvan er bij eentje helaas alleen nu nog het vruchtzakje te zien is. Hopelijk lukt het bij jou ook bij de tweede ronde, mag je wel door? Ik moest namelijk 1 maand wachten ivm drukte ziekenhuis met Corona. Groetjes[/quote]
Heel spannend inderdaad! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ga zondag testen weer, volgende week 2e behandeling. Ik hoop dat dat gewoon door gaat, zit in soort privé kliniek, dus hun doen verder geen ziekenhuis activiteiten, etc. Dus denk dat het mee valt. 

Hee allemaal! 
Fijn om jullie verhalen te lezen hier. Ik ben vandaag (ronde 1) begonnen met het spuiten van ovaleap om hopelijk over ongeveer 2 weken geinsemineeed te worden. Daarna Utrogestan tabletten gebruiken. Iemand ervaring met deze hormonen. Vind het erg spannend allemaal maar heb wel echt goede hoop.
Hoop op allemaal mooie baby's in 2022! 

Hi allemaal, afgelopen dagen ovulatie getest, en gister was daar de wel bekende smiley op de test. S ochtends nog niet, snmidsags een goedkope test gedaan en toen dacht ik dat lijkt erop en om 5 uur gedaan en toen was t positief. Vanmorgen was hij alweer negatief. Is dat normaal dat dat zo kort kan zijn? Ik rij nu net terug van de kliniek, 2e inseminatie gehad zojuist. Stelt echt niks voor de behandeling. 16 februari mag ik testen... spannend ! Hoop zo dat deze poging lukt! Hoe gaat het met jullie? Fijne zondag ! 

Wat spannend!

Ik weet van mijn test dat ik het niet nog een keer deed zodra hij positief was moest ik dat gelijk door geven. Ik had het ook avonds en ochtends niet meer gecheckt.
Heb je het wel door gegeven ?
Misschien dat ze, stel dat het niet gelukt is deze keer wat ik wel natuur hoop, daar de volgende keer iets mee.

De behandeling zelf stelt idd niks voor, zal gaan duimen voor je ?

Ik ken het helaas niet, zelf gonal F moeten spuiten en zodra ik een smiley had een andere spuit maar ben daarvan de naam kwijt.

Heel veel succes ?

Terug
Bovenaan