Zwanger.................... JIPPIE!!!!!

Hey meiden...

maandag is pas mijn NOD.. maar heb het gevoel dat ik zwanger ben..
nu heb ik net een test gedaan...en na 5min was er een heel licht streepje
maar dat moest eigenlijk al na drie min, in de bijsluiter stond dat je de test
na 10 min niet meer mocht aflezen...wat moet ik nu denken..??

groetjes marisca...

Dank je Miranda!!!
Ja hij is ook echt heel blij!!!
Wel even onzeker, omdat ik geen knalblauwe streep had.. dit had hij dus wel verwacht.. Maar hij werd steeds duidelijker..
Nu hij droog is zie je nog een dikke blauwe streep!

Een streep is een streep meid, ben neit zo onzeker, geniet er lekker van! Bij mij was het makkelijk bij mij stond er namelijk binnen 1 min "zwanger". Ik schrok er gewoon van. Had ik echt niet verwacht. ik ga nu op zoek naar originele manieren om het tegen mijn ouders en schoonouders te vertellen. Jij ideeën?

Hoi

bedankt.. maar ik denk dat ik zo toch nog een test ga halen..ik had namelijk een huismerktest van onse drogist...ik ga ook maar voor een c.b. test dan weet ik het zeker.... voor jouw onwijs gefeiciteerd geniet er van...

groetjes marisca..

Ja best lastig nog he?!
Wij hebben het er ook al over gehad..
Maar ik wil inderdaad wel een leuke orginele manier verzinnen!
Wel willen we er nog even meer wachten!
Zeker niet voor de 2 maanden!
Het liefste wil ik wachten tot de 1e echo,maar mijn vriend gaat dat niet trekken denk ik...
hihi

Ik wil graag een termijn echo in het ziekenhuis. wil gewoon zeker weten dat alles goed is. Heb het net mijn zus verteld. Die was door het dolle net als ik. haha De rest moet nog 6/8 weekjes wachten, de pest is dat mijn buik dit niet gaat volhouden, ik heb namelijk al een vreselijk bolle buik  en ik heb normaal echt een hele platte buik dus hoop dat het niet zo door blijft groeien. Nu vanavond Carnaval nog overleven met smoesjes ed en wachten tot de termijn echo. Wanneer moet je eigenlijk een verloskundige bellen? En wat moet ik nu nog meer doen?

Van harte gefeliciteerd!!!!!
Ik hoop dat ik jullie snel mag volgen.

Liefs Inge

Dank je Inge!!
En ik hoop ook zeker dat je ons snel mag volgen ik blijf voor je duimen!!
Miranda heb je een e-mail adres wat je aan we wil geven????
Is makkelijker praten..
En ja ik begrijp wat je bedoelt mijn buik is ook al behoorlijk opgezet!

Terug
Bovenaan