Zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joehoe

Hoi Meiden

Ik heb om half 6 getest vanmorgen en deze gaf binnen een paar seconden aan zwanger (tekst dus). Na het bagger nieuws van vorige week eindelijk positief nieuws in de familie.
Jeeh ZWANGER van de 1ste IVF.
Meiden wat gaaf........... Ik hoop dat er veel volgen. December 2007 Here I Come
Ik merkte een aantal dagen geleden een paar dingen, brood begon me tegen te staan, ik zweet 's nachts enorm (had dit ook toen ik eerder zwanger was) en ik maak een puinhoop van woorden. hahahaha.......dat gaat nog wat worden.
Mannetje is ook superblij.

Liefs

Lydia

Hoi lieve Lydia, jij was er al vroeg bij vanmorgen, ik trouwens ook want kon niet meer slapen van de adrenaline na wat we gister allemaal meegemaakt hebben!

Meid, van harte gefeliciteerd, wat een super goed nieuws zeg, dit geeft ons allemaal moed!

Geniet ervan en ik zou zeggen, neem er een lekker sapje op!

Een hele dikke kus van Pleun

Hoi Lydia, van harte met je positieve test! Ik ben ook moeder uit de 1e IVF (ICSI) en mijn dochter is inmiddels 2 jaar en 4 maanden. Ik heb afgelopen donderdag de tp gehad voor de 2e icsi voor een brusje. Geniet met volle teugen van je zwangerschap!

Liefs van Margreet

Ha Lydia,

Wat gaaf !! Ik wist het wel, dat er snel naar Deez nog meer meiden zouden volgen van deze site !!! Werd hoog tijd, want ik was volgens mij de laatste die hiervoor hiervandaan mocht gaan en ik ben nu al weer 12wk2dg !!! Geniet er lekker van !! Helemaal top !!

Groetjes

He Mama Lydia,

Meid wat een geweldig nieuws zeg. van harte gefeliciteerd hoor>
Geniet ervan meid, ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe en een wolk van een baby.

Veel liefs van Cindy

Terug
Bovenaan