Zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joehoe

Hoi Lydia,

Gefeliciteerd!!!!!! Wat heerlijk, nu kun je eindelijk gaan genieten!
En je hebt mij ook weer hoop gegeven, dat het echt nog kan.
Ik begon nl met pasen al weer bloed te verliezen en werd 5 dagen later ongi.
Ik dacht, ik stop met schrijven en had echt geen hoop meer. Maar na dit goede nieuws ga ik nog even door (wel even een rust periode)

Nou, ga heerlijk genieten.

Liefs, Belle

OHHH lydia,

Wat een heerlijk bericht zeg!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Geniet er lekker van.. je hebt het verdient hoor!! Top!!!

Rustig aan..

Liefs Haag

Hoi meiden

Bedankt voor de lieve reacties. Ik kan er nog stil van worden.
Zaterdag kwam ook het nieuws dat er 2 emmies in de vriezer zijn beland. Ik ben zo ontzettend blij. Ik hoop dat er snel meer volgen................
Van de test heb ik een foto gemaakt (om half 6 in de ochtend en een scherpe foto) en deze geprint en in een envelop gedaan. Toen we 's middags naar mijn ouders gingen, zei ik "ik heb een leuke foto voor jullie" Mijn moeder maakt de envelop open kijkt naar de foto, wordt ff stil en begint te huilen en geeft me een knuffel en zegt "oh wat geweldig"
Gister vertelde ze dat ze wil weten wat het gaat worden en ik vertelde "mam, net als de rest moet je wachten, want wij willen het niet weten" Ze vindt het moeilijk om het niet te vertellen. hahahahaha.............
Ik heb ook een afspraak gemaakt voor de echo en dit is 7 mei. Ik hoop dat alles goed is. Ik ben erg nieuwsgierig of er 2 hartjes kloppen.

Liefs

Lydia

Heeee Lydia,
Wat een super goed nieuws!!!!!! Wat zullen jullie blij zijn.
Geniet er zeer zeker maar lekker van en nu nog eventjes afwachten tot 7 mei.......wel spannend hoor.

Heel veel liefs indy

Hoi lydia

Van hartelijk gefeliciteerd goed nieuws zeg!
Geniet van je zwangerschap en hopelijk gaat alles na wens?
Ben jij dan 19 december uitgerekent?

Ik sluit me bij je aan ik heb zondag een positieve test gekregen (3de IVF).Ik ben dan (na eigen berekening) 20 december uitgerekent.
En dit na 8 jaar.Dus voor alle andere meiden is er ook hoop!

Liefs plodder.

Terug
Bovenaan