Zwanger maar blijf onzeker door verleden

[quote quote=10524544]Heel herkenbaar!
Ik ben nu 26 weken zwanger van ons eerste kindje en heb geen miskramen gehad. Maar was wel voor elke echo/controle super zenuwachtig en kon er daardoor ook echt niet van genieten.
Pas vanaf 20 weken kreeg ik iets meer rust en ben ik dingen gaan kopen.
Nou heb ik volgende week weer een echo en hier kijk ik wel naar uit;)(voor het eerst)
Verder vind ik het alsnog heel lastig om te genieten van mijn zwangerschap omdat ik hele erge bekken klachten heb. Tis dus niet echt mijn ding dat zwanger zijn?[/quote]Herken ik! Ik ben ZO zenuwachtig als ik weer een echo heb.
Hopelijk wordt het snel leuk ☺️
 
Heel herkenbaar. Hetzelfde meegemaakt als jou. 3 miskramen voor deze zwangerschap, allemaal rond de 8 weken en ik ben nu bijna 28 weken zwanger. Tot 20 weken helemaal niet kunnen genieten en nog steeds de angst om het kwijt te raken. Maar toen ik de 20 weken echo had gehad (en die was goed) en rond diezelfde tijd herstelde van corona zonder dat er iets met de baby gebeurde, kreeg ik eindelijk het vertrouwen terug!! Ook het voelen van de bewegingen van de baby geeft mij vertrouwen. Ik kan sinds een paar weken zeggen dat ik geniet van mijn zwangerschap! Het heeft gewoon echt een poosje tijd nodig.
 
We hebben over 2,5 week de 20 weken echo dus daar kijk ik enorm naar uit!
Vandaag mochten we weer 10min langs bij de verloskundige. Dat is heel lief. We mogen altijd tussendoor een keertje extra voor een echo komen. Dat stelt gerust ?
 
Terug
Bovenaan