Zwanger maar (ex)vriend eist abortus

Oja en dump alsjeblieft die vriend van je. Het klinkt niet alsof het een gezonde relatie is. Met een kind moet je zo iemand al helemaal niet om je heen willen

Lieve schrijfster,

allereerst wil ik je zeggen dat niemand een abortus van je mag eisen. Vanuit mijn overtuiging kan ik alleen maar zeggen: doe het niet. In je buik woont nu al een kindje waarvan het hartje al bijna of misschien nu al klopt. 

Ik weet niet waar je woont, maar in onze omgeving zijn er heel veel hulpinstanties die je mentaal maar ook financieel kunnen begeleiden. Siriz is een hele fijne organisatie die je bij kunnen staan deze tijd. 

Heel veel succes gewenst! 

Bedankt weer voor alle goede woorden iedereen .
het is maandag dus ik ga zometeen bellen met alle namen die ik hier heb doorgekregen.
Even antwoorden op alle vragen:
ik woon in Limburg .
het gesprek met de huisarts was idd een paar minuten kort ? hij bedoelde denk ik met 2 weken bedenktijd dat het dan makkelijker zou zijn als ik voor abortus zou kiezen.... wat ik inmiddels eigenlijk al niet meer echt zie zitten.
ik ben op UWV aan het surfen... is het zo dat je ww en zwangerschapsuitkering gaat krijgen of is dat of/of? Het is niet heel duidelijk hoe het er staat...

Omtrent mijn ex vriend , hij heeft afgelopen weekend een stop gesprek gehad met de politie en houd zich vooralsnog naar mij toe rustig, wel probeert hij bekenden via social media te benaderen met de boodschap dat ik hem moet contacteren.
verder ben ik druk aan het zoeken naar woningen omdat ik te klein woon voor een baby’tje en sowieso met rust gelaten wil worden.
kortom heel veel te doen in alle categorieën ?
bedankt dames voor de tips !

Ja je krijgt tijdens ww zwangerschaps verlof dit heet wazo. Bij het UWV kunnen ze je hierin goed begeleiden mocht je vragen hebben. 
Ik las ergens dat je 37 was.. ik ben ietsjes ouder en heb maar 1 advies denk aan jezelf!! 
Wat wil je en wat maakt jou gelukkig.. ga hiernaar op zoek en zoek dan naar een weg om dit te bereiken! En wat er niet in past laat je gaan(zoals je ex!!)

Wat een vervelende situatie zeg, ik hoop voor je dat alles goed komt!
https://www.erishulp.nl/hulp/ op deze website staat een telefoonnummer waar je evt naar toe kunt bellen, zij kunnen je helpen met de vragen die je hebt, ook op financieel gebied.
Veel succes de komende tijd

Super dank allemaal, hoe meer ik lees wat allemaal mogelijk is ( ik had geen idee ) hoe meer ik de hoop en wil krijgen om het te houden.
mijn dank is groot!

Terug
Bovenaan