Zwanger maar geen klachten..

<p>Hee allemaal,</p><p>ik ben zwanger! Nu 5 weken en 3 dagen. Na lang lang geprobeerd te hebben is het gelukt.</p><p>Maar ik heb nauwelijks tot geen klachten en dat maakt me onzeker. Ik wil mezelf niet gek maken en gewoon van het hier en nu genieten. Alleen alles wat ik lees is gericht op extreme vermoeidheid, misselijkheid en andere klachten. Waar ik nauwelijks mee te maken heb.. </p><p>Zegt dat iets over mijn zwangerschap? Ik weet rationeel gezien dat ik van geluk moet spreken, maar gelijkaan ervaar ik het niet zo op dit moment.</p><p>Wat zijn jullie ervaringen en herkent iemand mijn kant?</p>

Hi,
Ik snap wel wat je bedoeld. Ik ben zelf nu 7 weken. Ik heb wel klachten maar dat schommelt meestal. De ene dag ben ik zo misselijk en bv vandaag voel ik me veeel beter. Ik denk dat het erbij hoort hoor dat je soms geen klachten hebt. Mocht je toch twijfelen, dan kan je altijd jouw vk bellen. 

Heey Daan’tje,
Ik begrijp je helemaal! Ik heb vanaf het begin af aan bijna nergens last van. Deed zelfs ‘voor de zekerheid’ een testje, omdat nod eraan zat te komen en we sushi zouden eten. Ik had al ruim een week een beetje milde menstruatie buikpijn. Thats it. 
Nu zit ik op of rond de 6 weken. Het enige waar ik last van heb ik af en toe nog een beetje buikpijn en rugpijn. Mijn borsten zijn wel wat groter en gevoeliger (maar niet extreem pijnlijk zoals de meeste vertellen). Geen misselijkheid, niet overgeven en geen middagslaapjes wegens vermoeidheid voor mij. 
Klinkt allemaal inderdaad wel heel fijn, maar je hebt het gevoel een bevestiging te missen hè? Maar blijkbaar is het bij iedereen anders en kunnen we niets anders dan doorleven tot de echo(‘s).
Ik heb wel ook twee verschillende dagen een paar keer een lichtbruine veeg aan mn wc-papier zitten. Die ‘kwaal’ vind ik wel wat minder leuk en bezorgd me kopzorgen. 
Heb jij al gebeld voor een echo? Ben je ook zo aan het aftellen? ;)

Hoi!
Allereerst gefeliciteerd!
Ik ben nu 19+4 en heb nog steeds geen klachten, al vanaf begin af aan niks gehad.  Dus maak je geen zorgen! Iedere zwangerschap is weer anders en geen enkele zwangerschap gaat precies zo als het geschreven staat. Geniet ervan!

Herkenbaar! Ik heb (nou ok behalve een paar weken erg moe zijn) helemaal nergens last van gehad. Echt niks. Niet eens gevoelige borsten ofzo. Gek werd ik er van want ja dat kon niet goed zijn dacht ik... inmiddels 22 weken zwanger en de 20 weken echo glansrijk doorstaan. De baby doet het super!
Ik snap je onzekerheid helemaal, maar geniet er van! Het betekent helemaal niks en er zouden denk ik veel vrouwen graag met je ruilen :)

Hee allemaal,
bedankt voor jullie bericht!
@gebruiker; Ik ben bijna jaloers ben op jouw schommelende klachten, maar ik weet hoe gek dat klinkt. Daarom fijn wat je, @Suuzels zegt! 19+4 en klachtenloos. Ik had het even nodig om zoiets te horen. Het kan dus ook gewoon goed allemaal zijn! @Yres, ik herken mezelf in jouw verhaal goed. Inderdaad testen omdat er plannen zijn maar niet omdat mijn lijf nu iets aangeeft. Wel enorm spannend die vegen. Dat zou mij ook niet lekker zitten, nee! Ze zeggen dat het erbij hoort, maar fijn lijkt me niet. Dan maar misselijkheid als die gewilde bevestiging.
Ik heb 'geluk' omdat ik van een (beginnend) traject afkom, maar ik een weekje eerder komen. Dan ben ik 7 weken. Dan wordt er vanuit het ziekenhuis een overdracht gedaan naar een verloskundige. Daar heb ik vandaag 'pas' contact gehad en hoef ik pas in augustus naar toe.
Ik ga nog iets geks zeggen. Ik zit te overwegen om zaterdag te testen. Gewoon om te kijken of ik nu wel een knaltest krijg (had ik eerder steeds niet).

Geen zorgen maken! Ik heb helemaal geen klachten gehad tot nu toe en ben nu ruim 36 weken.
Ik herken je gevoel wel hoor, had ik in het begin ook zeker. Maar achteraf ben ik erg blij ermee!

Terug
Bovenaan