Zwanger maar geen klachten..

Twee kids en bij beide geen klachten. Super goede zwangerschappen en idem bevallingen! Zegt dus niks ;-)

@Daantje, haha, dat testen is helemaal niet raar hoor! Ik heb wel 6 testen gedaan nadat ik het wist. De laatste was uit pure ellende omdat ik had gedroomd dat het fot was gegaan en iemand in mijn droom ook zei: maar ja, dat had je moeten zien aankomen zonder symptomen! Haha, die laatste was een knaller! Ik was dus weer even gerustgesteld. Hopelijk heb jij dat ook! 
Augustus is nog wel eventjes afwachten, maar fijn dat je op 7 weken ook al mag! Dat is lekker dichtbij! 

Jij gefeliciteerd ook! Was ik nog vergeten te zeggen :). En gewoon lekker testen hoor als je het nodig hebt. Heb ik ook gedaan ;) levert je alleen maar meer fijne momentjes op! En het geeft niks om je zorgen te maken, gewoon toelaten. Het blijft ook zo bijzonder allemaal! Geniet van je zwangerschap!

Ik ben nu 5 weekjes zwanger en heb behalve vermoeidheid helemaal geen klachten. Dat maakt het extra  spannend. Wel fijn om te lezen dat er meer dames zijn zonder klachten!?

Klachten komen en gaan of ontbreken helemaal, deze topics vind je echt heel vaak hier op t forum (geen kritiek, meer dat je dus niet de enige bent. :) )
Ik ben zelf inmiddels 33 weken zwanger van een tweeling, en zelfs ik heb nauwelijks klachten gehad aan het begin van mijn zwangerschap!
Dus, lekker genieten! Gefeliciteerd!

Hi! 
Ik snap dat je daardoor wat onzeker wordt maar ‘kwaaltjes’ zeggen niks!
mijn tweede zwangerschap had ik de eerste weken nergens last van en vanaf week 7 was ik kots misselijk en kon ik niks eten
en mijn zwangerschap nu (18+5) heb ik nergens last van alleen de eerste weken extra vermoeid en pijnlijke borsten maar voel me totaaaal niet zwanger voel me prima! 

hoi, gefeliciteerd geniet er idd van dat je geen klachten hebt niks ergs. als je klachten gaat krijgen komen ze vanzelf wel.
ik kwam er pas met 8 weken achter dat ik zwanger was en dus ook geen klachten had zoals gebruikelijke misselijkheid enz. nu 24 weken zwanger en beginnen er wat kwaaltjes te komen zoals wat maagzuur en spierkrampen.

Terug
Bovenaan