Zwanger maar geen klachten

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal, ik ben nu volgens berekening 4 weken en 4 dagen zwanger. De testen waren overduidelijk en ik heb het ook niet bij 1 test gelaten, maar ik voel mij helemaal niet zwanger. Helemaal geen klachten, dit maakt mij toch wat onzeker. Hadden jullie zo vroeg al klachten? </p>

Nee ik had eerst ook helemaal geen klachten! Dat maakte mij ook onzeker.
Ben nu dik 8 weken en nu hartstikke misselijk en ontzettend moe. En wou nu dat ik toch geen klachten meer had, haha!
Geniet er nog maar even van, het kan over een paar weken heel anders zijn. :) 

Heerlijk toch geen klachten? :) ik ben nu 5+1 dagen. Maar geen noemenswaardige klachten. Alleen wat moe. De vorige zwangerschap ook geen vroege klachten gehad.
Geniet er van, want het kan nog anders worden :)

Ik heb ook de gehele zwangerschap nog geen klachten gehad! Maakte me in het begin ook erg onzeker, dus ieder echomoment was weer even een bevestiging dat ik zwanger was. Dat onzekere is gebleven tot het moment dat ik de baby ging voelen met een week of 23. Ben nu 29+4 en nog fit.
Ik zou zeggen, geniet ervan! 

Ik ben 16 maanden geleden bevallen van mijn dochter en heb heel de zwangerschap geen enkele klacht gehad! En toch echt een kerngezond kind gekregen :) Ik snap je onzekerheid maar geniet ervan! Als je wat verder bent in de zwangerschap voel je hem/haar ook bewegen en voel je je ook zonder de klachten op en top zwanger! 

Terug
Bovenaan