Zwanger maar geen klachten

hoi,
geen zorgen maken als je geen zwangerschapsverschijnselen hebt!
had ik ook niet en nog steeds niet echt, behalve moeheid nu bijna 34w zwanger.
Helaas wel andere complicaties maar qua zwangerschapskwaaltjes niet veel last gelukkig.
lekker van genieten dat je geen klachten hebt en ik hoop voor je dat dat zo blijft!
dat zwangere gevoel komt vanzelf wel ;-)

Ik heb alleen de eerste weken (week 5 tot en met 10) last van gevoelige borsten gehad (en die groeide behoorlijk door ook)
verder nu 22w zwanger van onze kleine meid, geen misselijkheid, extreme vermoeidheid of andere gekke dingen. in het begin vond ik het lastig maar geloof mij; geniet ervan!
zo fijn om een fijne zwangerschap te hebben en je fit te voelen !

Ik had in begin ook geen klachten en werd daardoor ook onzeker.
Daarna kreeg ik vanaf 4+2 ongeveer elke dag extreme steken in mijn baarmoeder. Dat hield gelukkig gauw weer op. Vanaf 5+3 ongeveer dagelijks misselijk.. en nu had ik gewild dat ik dat niet had. 
Momenteel ben ik 7+3 weken zwanger. Nog redelijk pril.

Ik heb bij de eerste drie ook geen klachten gehad. Wist het al vroeg door een rare droom en bloedneus bij het opstaan (klinkt raar, I know). Deze keer wel wat misselijk. Is bij iedereen telkens anders. Geen reden om je zorgen te maken. 

Hoi,
ik ben vandaag 7 weken en heb alleen zere borsten en wat sneller moe verder ook geen klachten.
vorige week kloppend hartje met de echo gezien en 25 juni weer echo de 8 weken.
ik snap je gevoel omdat ik verleden mk heb gehad maar denk dat we juist nu moeten genieten omdat we ons nog goed voelen. 
mijn hcg was vorige week heel hoog en toch geen klachten dus zegt niks.

lekker genieten ?? 
en van elke mooie echo genieten

Hoi,
geen zorgen maken, lekker van genieten dat je geen klachten hebt! Ik heb aan het einde van mijn zwangerschap last gehad van maagzuur en van kramp in mijn kuiten maar voor de rest een volledig klacht loze zwangerschap gehad. Pas op de dag van de bevalling vond ik het zwaar. 
Succes en gefeliciteerd!
Kim

Terug
Bovenaan