zwanger,maar geen kwaaltjes

Hallo allemaal.
Vorige week heb ik ontdekt dat ik zwanger ben;4 weken.Alleen wat me verbaast is dat ik naast een beetje buikpijn,helemaal geen kwaaltjes heb.Ik weet niet of dat normaal kan zijn,want in mijn omgeving zie ik het elke keer anders.
Heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes

Heyhey,

Geniet er nog even van, ik wilde dat ik nog even in week 5/6 zat. :D Ik spuug vanaf week 7 en vanaf die weke kwamen bij mij ook de kwaaltjes, ben nu 24+5 w. en spuug nog steeds! Gisteren is heel mijn gezicht weer opengeklapt na het spugen! Dus ben het wel een beetje zat!
Ik juichte de eerste weken voelde ik me zo goed en d8 dit is heel anders dan bij mijn eerste! Niet dus! Veel heftiger!

Kijk het hoeft natuurlijk niet, voor hetzelfde geld voel je jezelf hardstikke goed de hele zwangerschap, ik hoop het voor je! Succes en probeer je niet te ongerust te maken!

Liefs Janne

Hallo Sanne,
Bedankt voor je reactie!!!
Vervelend zeg dat je zo beroerd bent.Hopelijk ben je er binnenkort vanaf.Lijkt me erg lastig om dan te genieten.Gebruik je medicatie ervoor?Mijn zusje heeft namelijk hetzelfde gehad.Was 15 kg afgevallen door het vele spugen.Nu krijgt ze speciale medicijnen en heeft ze nergens meer last van.
Je hebt me in ieder geval wel een beetje gerustgesteld.Ga proberen me niet meer zo druk te maken.

groetjes

he,

ik heb ook helemaal geen kwaaltjes gehad op gebied van misselijkheid en dergelijke. ben nu 21 weken maar heb bekkenklachten wat ook niet alles is. maar geniet er maar lekker van als je je goed voelt!!

kus

Hey

Nee heb er geen medicijnen voor omdat het nu minder is geworden, alleen als het dan weer eens zover is dan is het er weer even in alle hevigheid, ben 5 kg afgevallen dus dat valt nog wel mee!:) Ach ja ....alles voor het goede doel !

@Feetje vervelend van je bekkenklachten! Ik tob zelf met mijn rug en aan het eind van de dag loop ik zo ongeveer scheef. Ik ga nu nr de fysio? Jij ook met je bekken?

Liefs Janne

Kwaaltjes komen vaak vanaf de 7e week,dus niets is nog zeker. Maar geniet dat je je nu goed voelt, want het kan zo veranderen!

Ze hoefen zelfs niet te komen. Bij mijn zoons zwangerschap had ik niks tot week 20. Toen moest ik op bed blijven wegens beginnende zwangerschapsvergifting.

Deze zwangerschap ben ik al vanaf dag 1 misselijk en moe enz.. Dus heel anders. Elke zwangerschap is anders.

Ik heb bij een eerdere zwangerschap tot week 11 zo misselijk geweest dat ik niks binnen hielt, die is na 11 weken ook nog eens mis gegaan. Dus kwaaltjes of niet het kan nog alle kanten op.

Ik hoop dat je nergens last van hebt. Oh en probeer niet veel te eten, dus niet meer dan je normaal doe anders kom je echt te veel aan.

Hoi hoi,

Bij mij kwamen de kwaaltjes ook in week 5/6. Ik ben totaal niet misselijk geweest maar was heel erg moe. Had totaal nergens geen zin in, en kon ook moeilijk blij zijn. Heb er pillen voor gehaald, floradix, dit is voor je ijzertekort, en het hielp wel wat. Maar na drie maanden ga jeje beter voelen. Ik ben nu 30 weken en ben nu ook wel wat moe, mn rug doet zeer met te lang zitten en te lang lopen. Met de baby gaat het goed, het draait lekker waar je ook af en toe last vanhebt. Er komen nu ook leuke dingen aan, de babykamer klaarmaken en je verlof, even heerlijk een paar weekjes geen verplichtingen. Heel veel succes en geniet er maar van hoor!! Ik kijk er nu al wel naar uit om mn kleintje vast te kunnen houden!

groetjes Karin

Terug
Bovenaan