zwanger,maar geen kwaaltjes

Hoi,
Ik ben zwanger van de tweede en wederom nergens last van :))
Af en toe voel ik wel wat (krampjes/steekjes) en moiet veel plassen.
Dat is geloof ik ook een goed teken.
Geniet lekker van je zwangerschap en misschien moet je ook een beetje blij zijn dat je niet teveel last van dingen heb ;-)
xxx

ik zou zeggen:
geniet ervan dat je geen kwaaltjes heb hahaha
zou juist de vlag uithangen!
ben van mn dochter de eerste 3 maanden kots misselijk geweest, en nu 5 weken zwanger van nummer 2 en weer kots misselijk.
is toch alleen maar beter als je geen kwaaltjes heb?
je hoeft je verder geen zorgen te maken hoor,
zolang je nog geen krampen in je buik heb, of bloedverlies, is er niks aan de hand.

geniet lekker van t hummeltje in je buik.

groetjes, do

Dames,
Ik ben voor het eerst zwanger na IVF en ik ben vandaag precies 5 weken. Gister en eergister was ik zooooo blij, maar vandaag voel ik me wat onbestemd. Zo'n zenuwengevoel en ben bang dat het misschien mis gaat. Ik voel ook weinig. Ben wel snel erg moe en als ik moet plassen, dan moet ik ook plassen (direct dus, want anders wordt het pijnlijk). M.a.w. ik ben dus onzeker. Is hier iets aan te doen of is het gewoon afwachten tot de echo?
Groetjes, Esk

Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties!!!Het is mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw.Ik vind het prima dat ik geen kwaaltjes heb,maar maakte me alleen zorgen omdat ik niet wist of dit normaal is.Nog drie weekjes en dan eindelijk naar de verloskundige...ben de dagen aan het aftellen......zo spannend.Het is ook zo onwerkelijk.Ik geloof het denk ik pas echt als ik een echo heb gehad en mijn buik begint te groeien.
Ik voel me wel supergelukkig dat ik dit mag meemaken.

Hoi...

ik ben ook weer zwanger! :)
Vorig jaar een miskraam gehad en nu voor de 2e ronde. Voel me anders dan de eerste x. Maar echte kwaaltjes heb ik ook nog steeds niet. ben pas 4,5 wk.... Het enige... me buik is erg opgezet al en moet ontzettend vaak plassen!!!...ja en moe...

neem aan dat dit niets geks is...

Ben verschrikkelijk zenuwachtig voor de eerste echo... :( als het hartje maar klopt deze keer!

Ik ge niet er elk geval enorm van....
liefs Patries

patjuh,

Gefeliciteerd!!We lopen gelijk....ik ben morgen 5 weken...vind het ook ontzettend spannend tot de eerste echo.Wanneer heb jij je eerste afspraak?Ik 28 oct.Dan ben ik 8weken,maar weet niet of een echo mogelijk is dan.

Ik heb ook alleen buikkrampen,vermoeidheid en moet veel plassen.

groetjes

Hoi Someone!

Ik ben zaterdag 5 weken.
mijn eerste echo heb ik al op 22 oktober. Omdat eerste keer misging mag ik nu eerder, en ik ga 1 nov 3 weken met vakantie... :S lekker gepland, haha...

Dus wil graag beetje zekerheid voor de vakantie. Hopelijk krijg ik die.:)

Succes, en oh ja de eerste echo is normaal gesproken altijd eerst inwendig.... Dus is mogelijk :)

Liefs Patjuh

Terug
Bovenaan