Zwanger maar geen symptomen... HELP!!

Lieve allemaal, ik ben zo blij !!! Had vanochtend de echo en alles gaat goed ! Heb het hartje zien kloppen, wat een fantastische ervaring. Heb me dus voor niks zorgen gemaakt, voorlopig gaat alles nog voorspoedig, nog  5 weekjes en dan zijn de 12 eerste enge weken voorbij.. Hopelijk gaat de tijd heel snel.
Succes allemaal !

Hoi MMS74,

wat geweldig dat je het hartje hebt zien kloppen. Daar kan geen positieve test tegenop. Ik hoop dat je je angst een beetje kwijt bent en kan genieten van een heerlijke onbezorgde zwangerschap zonder kwaaltjes.

Veel liefs van Marloes

Hoi hoi,

Nou gelukkig dat je het hartje heb zien kloppen, maar kwaaltjes hoef je niet te hebben heb er zelf ook maar heeeeeel weinig gehad. Bijna niet misselijk en in het begin geen last van de borsten ect. Maar na een paar weken kwamen de pijnlijke borsten daar heb ik heel veel last van gehad door het groeien. Nu bijna geen kwaaltjes meer ja moe maar verder niet.

De 1 heeft er meer last van als de ander maar de hele dag boven de w.c. hangen wil je ook niet.

Ga maar lekker van je zwangerschap genieten zometeen vliegt de tijd voorbij.

Gr Fruit Girl 17 wk zwanger

hey,
Ik ben nu 5 weken zwanger en heb ook nergens last van..ja ben moe maar voor de rest niets.. ik heb overduidelijk een blauw kruis op de test maar als ze zouden zeggen dat het niet zo is zou ik het bij wijze van ook geloven.. ik hoop ook dat alles goed is en als dat zo is hoop ik dat ik me hele zwangerschap zo blijf voelen
Liefs Denise

hoi!!
ik ben nu 6 weken zwanger en heb op dit moment ook nergens last van.
2 weken geleden had ik echt ontzettende pijn aan mijn borsten en was bijna de hele dag door duizelig. het   voelde als een soort buikgriep, nu gaat het helemaal goed, kan bijna niet wachten op de 1e echo, heel spannend of ook echt alles goed is!!

Terug
Bovenaan