Zwanger maar ik voel me niet zwanger

<p>Hi dames,</p><p>Ik heb sinds afgelopen zondag licht positief getest. Ik test nu elke ochtend (ja kan het echt niet laten?) en het streepje wordt ietsjes feller maar nog niet even fel als de teststreep. Ik had gisteren ook wat bruinige afscheiding. Dat is vandaag gestopt ik denk dat het van de innesteling is geweest en wat oud bloed. Ik ben vandaag dan 4 weken zwanger als ik het goed heb uitgerekend. </p><p>Ik heb tot nu toe nog geen een symptoom wat kan lijken op een zwangerschap dus dat maakt me best onzeker. </p><p>Ik hoor vaak wat misselijkheid of buikkrampen of pijnlijke borsten, maar ik heb er geen een van. </p><p>Is dit een slecht teken? Het maakt me ontzettend onzeker. </p><p>Liefs,</p><p>Patricia </p>

Allereerst gefeliciteerd?
Dat die teststreep niet zo donker is als de controle streep zegt niets. Heb ik ook niet gehad en inmiddels 18 weken zwanger ❤
Ik kreeg pas last van keaaltjes rond de 7 weken en tot op heden zijn die nog steeds niet weg. Wees dus maar even blij nog hihi. 
Probeer je niet te veel zorgen te maken. Probeer er van te genieten en je hebt er gewoon geen invloed op.
Heb je al een afspraak gemaakt bij een verloskundige?

Ik ben nu op de gok (rare cyclus) 5,5 week zwanger en ook nog niet echt symptomen. Heb ergens gelezen dat dingen als misselijkheid vaak pas vanaf 6 weken is, maar bij mijn vorige heb ik ook weinig klachten gehad.
Als test positief is mag je er vanuit gaan dat het klopt.

Ik ben nu 27 weken en voel me nog steeds niet zwanger haha.
De hele periode geen enkel kwaaltje (mazzelaar ik weet het).
Behalve het schattige,bescheiden buikje wat ik nu heb en een vrij actieve baby. Merk ik weinig van de hele zwangerschap dus wees blij als dat bij jou het geval is het kan ook heeel anders. 

Wow, dit zou ik geschreven kunnen hebben. Ik heb precies hetzelfde. Zondag 2 testen gedaan. Beide positief. 
Maar ik voel niks? Ik ben ook constant bang dat het alsnog mis gaat. 

Bedankt voor jullie gerustellende reacties. 't voelt zo onwerkelijk en niet tastbaar als je niks voelt. Ben op zoek naar bevestiging maar ik weet dat ik 't los moet laten. Ga me best doen ?
Raden jullie aan om nu al de huisarts en verloskundige te bellen? Aangezien de test nog niet knallend is qua kleur? 
En jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap ?

Huisarts hoef je meestal niet te bellen.. die doen verder niks behalve een notitie in je dossier zetten dat je in verwachting bent. Verloskundige zou ik wel bellen! Maar hou er rekening mee dat je pas over 3-4 weken terecht kan voor een echo want voor die tijd valt er weinig te zien :)

Terug
Bovenaan