Ik heb een paar maanden geleden precies hetzelfde mee gemaakt en bij mij had het helaas geen goede afloop. Dit betekend natuurlijk niet dat het bij jou ook betekend dat het niet goed gaat, maar ik wil wel eerlijk blijven en mijn verhaal vertellen..Ik moest eind juli ongesteld worden en had al een paar dagen voor mijn nod wat bloedverlies. Dit werd erger rond mijn menstruatie, toen stopte het volledig en een dag later begon het weer met bloeden. Omdat ik er helemaal niks van snapte heb ik maar een test gedaan om uit te sluiten dat ik zwanger was. Toen bleek de test opeens hartstikke positief!Een paar dagen later kon ik gelukkig al terecht bij de verloskundige, ze wilde me zien ivm de bloedingen, en toen kon ze niks vinden in de baarmoeder. Ze wilde me daarom doorverwijzen naar het ziekenhuis. Ik ben dezelfde middag nog gebeld dat ik een dag later in het ziekenhuis terecht kon en wat heb ik hier een mazzel mee gehad.De bloedingen werden bij mij veroorzaakt door een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik mocht het ziekenhuis niet meer uit en ben dezelfde avond geopereerd. Ik wist niet dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had omdat ik geen pijn had. Dit kwam achteraf omdat we er zo vroeg bij waren. Op de operatietafel bleek mijn eileider al geknapt. Let er dus heel goed op dat je geen heftige buikpijnen gaat krijgen en krijg je dit wel dan moet je echt gelijk aan de bel trekken!Het positieve aan het hele verhaal is dat is gelukkig in de eerste maand na mijn operatie weer zwanger ben geworden en inmiddels bijna 14 weken zwanger!Ik hoop heeeeel erg dat het bij jou allemaal niks is en dat je gewoon heerlijk kunt gaan genieten van je zwangerschap!