Zwanger maar kotsmisselijk

Hallo dames,

Ik ben vandaag 8 weken en 2 dagen zwanger en ben echt zoooooo misselijk. Voel me ontzettend beroerd en heb totaal geen energie. Hang iedere dag een paar keer boven het toilet en ben dan ook de hele dag super misselijk. Heb wel pillen voorgeschreven gekregen van de gynaecoloog maar ook die helpen niet...... Zijn er nog meer meiden die zich zo misselijk voelen? Ik weet dat ik niet mag klagen maar op dit moment kan ik nog niet volop van mijn zwangerschap genieten. Hoop dat de misselijkheid gauw over gaat......

Liefs
 
Hoi,
wat ontzettend vervelend voor je!
Ik ben gister ook de hele dag aan het pugen geweest en kotsmisselijk. Ook buikloop. Ik dacht: O jee, laat dit asjeblieft niet de komende weken zo door gaan. Maar zo als het er nu naar uitziet was het gewoon een virusje, want mijn zoontje begon vannacht ook met spugen en vanmorgen ook weer.Dus dat zal het wel geweest zijn.
Meestal is word de misselijkheid vanaf een week of 12 een stuk minder of helemaal weg. Helaas zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen, bij vrouwen die er veel langer of de hele zwangerschap last van hebben.
Maar dit hoop ik natuurlijk niet voor je! Hopelijk is het nog een paar weekjes en voel je je dan weer een stuk beter!
Heel veel sterkte!
Liefs,
Mar
 
Nog een paar weekjes en dan ben je er vrijwel zeker vanaf! Hoop dat je, ondanks je zoontje, een beetje kan uitrusten op zo,n moment!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx sterkte ermee xxxxx
 
Nou meid, wij kunnen elkaar de hand schudden. Wat een ellende he en zeker met dit weer! Aan de ene kant ben je natuurlijk dolblij dat je zwanger bent, aan de andere kant wordt genieten natuurlijk heel moeiijk als je je zo beroerd voelt. Ik herken het helemaal. Ik ben net zelf bij de reformwinkel geweest en heb gembertabletten gehaald. De eerste heb ik net doorgeslikt, hopelijk blijft hij binnen, en hopelijk werken ze ook nog. In ieder geval succes ermee!
 
Hey meisje,
Ik ben nu ook bijna 7 weken zwanger en heb sinds vandaag dat alles wat ik eet er net zo hard uitkomt dat geld voor drinken en eten.
Bij mij word het ook het 1ste kindje.
Heel veel sterkte

Grtjes Linda
 
Ik heb vanmiddag de vk gebeld en zij adviseerde me om contact op te nemen met de ha. Er schijnt een medicijn te zijn, Emesafene, wat tijdens de zwangerschap gebruikt kan worden. Dus als het echt niet meer gaat, contact opnemen met ha om erger te voorkomen.
 
Bedankt voor jullie berichtjes lieve meiden! Voor diegene die ook zo misselijk zijn, veel sterkte!!

@Ugly Betty: zeker een ellende vooral met dit weer....pfff je weet gewoon niet waar je het zoeken moet. Ik ben benieuwd of de gembertabletten helpen, dan ga ik die ook even halen. Emasafene helpt bij mij helaas niet. Sterkte meid!

 
Terug
Bovenaan