Zwanger maar kotsmisselijk

Heey meid,

Wat balen zeg dat je zo misselijk bent!! (en de andere dames ook bnatuurlijk!!) Emasafene hielp bij mij tijdens de vorige zwangerschap ook niet, ik moest er alleen maar erger van braken. Heb zelfs 3 dagen in het ziekenhuis gelegen wegens uitdroging door teveel spugen en niet meer kunnen stoppen. Ik zou het op tijd aangeven want ik begon op een ochtend met spugen en lag dezelfde avond al in het ziekenhuis. Het kan erg snel gaan!!!! Bij mij hielp primperan, dit is een zetpil die je tijdens de zwangerschap kan gebruiken.

Ben zelf nu 4/5 weken zwanger en sinds vanmorgen ook licht misselijk en heel veel trek. Van de vk moet ik het goed in de gaten en zodra ik weer ga spugen meteen bellen voor primperan.

Veel sterkte meis!!!
Liefs ciomama
 
hey meid

wat vervelend voor je ( jullie ) zelf heb ik geen last van misselijkheid ik weet wel dat het belangrijk is om smorgens heel rustig aan te doen indien mogelijk ontbijten in je bed
wel moet je het goed in de gaten houden want als je niet veel binnen krijgt kan je snel uitdrogen
sterkte

groetjes miranda
 
@ciomama:

Ik heb vanochtend de huisarts gesproken, ze heeft nu andere pillen voorgeschreven (weet de naam er even niet van), hopelijk werken die wel! Ga ze straks gelijk halen. Wat erg dat je zelfs in het ziekenhuis hebt gelegen. Hopelijk word je niet weer zo misselijk als tijdens je vorige zwangerschap. Hoe lang heeft de misselijkheid toen aangehouden?

Bedankt voor je berichtje.
Geniet van je zwangerschap!

Liefs
 
Terug
Bovenaan