[quote quote=10343356]Erg heftig verhaal een hedtige situatie. Zoals ik het lees heb je je keus al gemaakt maar aangezien je dit toch op dit forum plaatst is er misschien toch nog twijfel? Als je je kindje echt wilt houden kan niemand daar natuurlijk iets aan doen. Wel lijkt het me altijd, bij iedereen, goed om de “keuze” voor een kind bewust af te wegen. En misschien in deze lastige situatie nog meer. Inderdaad in de eerste plaats de vraag of de ex-man die je overige kinderen heeft misbruikt tevens de vader van het vruchtje in je buik is? En hoe je dit voor je ziet, iemand die dronken aan je stuur trekt tijdens het rijden. En de vraag of je woon en financiele situatie stabiel zijn? Wanneer een relatie stukloopt zijn dat vaak zaken die ook (even) uit balans raken. En ook wel erg belangrijk in deze situatie.. je kinderen wonen op woongroepen. Heb je nog wel de voogdij of zijn het gedwongen plaatsingen? Want de vraag is dan helaas ook of je kindje na zijn/ haar geboorte bij je mag blijven wonen, dit is niet altijd vanzelfsprekend wanneer je kinderen niet meer thuiswonen. En de reactie van je moeder is uiteraard niet leuk. Maar misschien kun je eens met haar praten, waarom ze zo negatief is over je zwangerschap. Misschien zijn er zaken die zij ziet omdat ze de zaken wat objectiever bekijkt? Of waar ze je mee kan helpen als ze dat zou willen.[/quote]
Mijn ex man is gelukkig niet de verwekker van deze baby. Dat is mijn ex vriend die aan het stuur trok. Hij is ook 40 maar gedraagt zich als een kind en doet alles wat zijn ouders.wouden zeggen ?
Mijn kinderen zijn vrijwillig in de woongroepen. Ik heb alle rechten gelukkig en ook regelmatig heel goed contact.
Ik heb een mooie ruime woning en ik heb een vaste baan. Dus dat zit wel goed.
Sorry als ik vragen niet beantwoord heb. Dan gewoon nog een keer vragen