Zwanger, maar nauwelijks symptomen.

Ik heb 30 januari twee zwangerschapstesten gedaan. Hieruit bleek ik dus zwanger te zijn, jeeeej!!
Ik heb hierover mijn dokter ingelicht en heb a.s. woensdag mijn intake bij de verloskundige. Volgens mijn berekeningen zou ik dan 9 weken zwanger moeten zijn.
Ik maak me alleen wat zorgen, omdat ik bijna geen zwangerschapsverschijnselen heb! Alleen mijn borsten zijn groter en gevoeliger (wat ik wel heel leuk vind, pas nauwelijks cup AA en nu moet ik zelfs grotere BH's kopen!!). Maar verder géén misselijkheid etc. Wat zou dit kunnen betekenen? Ben ik al verder in de zwangerschap? Of misschien toch niet zwanger? Wie heeft hier ervaring mee?
 
Het zegt op zich niks. De een hangt de hele zwangerschap boven de pot en de ander gaat er fluitend doorheen. Ik voelde de eerste maanden ook niks, ik was alleen moe maar verder ook niks. Maak je er niet te druk om en wacht woensdag even af bij de vk.

Maar ehm... 30 jan getest? haha neem aan dat t dec is.

xx
 
dit is mijn 2e zwangerschap en ik heb eigenlijk ook weinig kwaaltjes. Erg moe maar dat komt door een ijzertekort. Dus met een positieve test ben je gewoon wel echt zwanger hoor. Ik kan nu ook echt wel begrijpen dat er vrouwen zijn die helemaal niet in de gaten hebben dat ze zwanger zijn. Dus geniet ervan dat je weinig kwaaltjes hebt!
 
Ik zou eerder blij zijn en me gelukkig prijzen omdat jr de kwaaltjes niet hebt ' want ik heb er toch negen maanden erg onder geleden en ben vandaag 40+2 en nog steeds aan het lijden!!! Ze kunnen later ook beginnen maar het is niet omdat je zwanger bent dat je perse kwaaltjes moet hebben, ik zou zeggen geniet er maar lekker van :) en gefeliciteerdd

Liefss
 
Ik zou me er geen zorgen over maken. En de afspraak afwachten. Geen kwaaltjes zegt niks.
Ik ben zelf inmiddels ruim 34 weken zwanger, en behalve een groeiende buik en beweging in mijn buik, kan ik niet zeggen dat ik me anders voel dan wanneer ik niet zwanger ben. Dus geniet er maar van, want als je je goed voelt zijn de 9 maanden om voordat je het weet.

Een hele fijne zwangerschap gewenst.

 
Bedankt voor de lieve reacties! En mama1981 ik bedoel inderdaad december, stom.. Genieten doe ik zeker, want ik voel me kiplekker.. ;) Even was ik er bang voor dat het misschien iets te betekenen dat ik geen symptomen heb. Zelfs het stoppen met roken geen last van! (8 jaar gerookt.) Ik zal woensdag nog even een berichtje doen!! Bedankt allemaal!
 
Het is inderdaad lekker als je helemaal geen kwaaltjes heb. Ik ben inmiddels 7 weken en 4 dagen en ben heel erg misselijk, moe, prikkelbaar iedere keer koud. Ik kijk er nu al naar uit dat ik minder last heb van de kwaaltjes :-D
Gelukkig ga ik pas in april trouwen, dus dan hoop ik dat de kwaaltjes weg zijn :-D

We wachten met smart op je berichtje :-D
Krijg je van de week ook gelijk een echo of moet je daar nog op wachten?

 
Maak je maar niet te Dirk de ene is misselijk en de andere merkt helemaal niks.

Bij de eerste had ik ook alleen last van gespannen borsten en nu ben ik ook misselijk bijna de hele dag hoef gelukkig niet over te geven.ik eet gewoon kleine beetjes.

Succes en ik ben benieuwd hoever je dan nu al bent.
Hou ons op de hoogte.

Liefs rian
 
Terug
Bovenaan