Zwanger, maar nauwelijks symptomen.

Ik ben ook benieuwd en ik mocht inderdaad gelijk door voor een echo!! Wil natuurlijk heeel graag het hartje zien kloppen en horen dan dat voor nu alles gewoon goed zit.. Toevallig is een vriendin van mij nu in haar tiende week en zij kreeg bij haar zesde week al een echo en een fotootje, omdat ze zo ongerust was. In tegenstelling tot mij hing zij van 's morgens vroeg tot 's avonds laat boven de pot en kreeg ze er medicijnen voor.

Ik houd jullie op de hoogte over woensdag, ik vind het zooooo spannend!!! =D

 
Zou me ook niet druk erom maken ik ben geen moment echt misselijk geweest. Alleen vind ik vlees braden niet zo lekker. Iedere zwangerschap is anders.
 
Hoi Mamas to be,

Dit is voor mij helemaal nieuw, ik ben er sins een week achter dat ik zwanger ben, had dit niet meer verwacht na alle ellende het kwam dan ook ff koud op me dak des ondanks ik er bewust mee bezig was, ik loop al bijna 2 jaar bij de gynaecoloog omdat de prikpil mijn hele cyclus over hoop had gehaald. Maar goed ik was vorig jaar ook in februari 2011 zwanger maar dat mocht niet lang baten want kreeg vrij vlot een miskraam, en voelde me die tijd ook erg beroerd. Nu een jaar later dus weer zwanger, en voel me kip lekker ik ben nog maar 5weken zwanger erg pril nog, en ik houd ook rekening dat het mis kan gaan. Wat ik dus echt niet wil, ik heb volgend week mijn eerste ego dus wish me luck wel spannend dit hoor!!!

Groetjes Esmee
 
Hoi Esmee,
Volgende week al een echo da's vlot. Is dat uit voorzorg i.v.m. eerdere miskraam?
Voor mij is het ook helemaal nieuw, zwanger van ons eerste kindje. Ik heb ook eenmaal de prikpil genomen, maar vond dit niet prettig omdat ik niet meer ongesteld werd. Toch ben ik vlot daarna zwanger geraakt. Wat ik vaak hoor is dat het dan een halfjaar tot een jaar kan duren voordat je weer vruchtbaar bent.... Nou bij mij was dat dus niet!! (En blij toe!)
Ik wens je veel succes volgende week en gedurende je zwangerschap..
Voor mij is morgen de grote dag!!!!!!!!!!
 
Hoii Mama to be,

Ik liep natuurlijk al die tijd via de gynaecoloog, i v m de hormoon behandelingen die ik had, en ik zoiezo elke week langs moest komen voor echo om te kijken of mijn eitjes al waren gegroeid etc.. En nu zat ik aftewachten wat er zou gebeuren, En zodra k dan zwanger was moest ik dat melden dus ik denk dat ik ook via het ziekenhuis blijf lopen, en eerlijk gezegd hoop ik het ook hoor, voelt veilig en vertrouwt. Maar ik mocht kiezen inderdaad nu al een echo of pas met 8weken, nou die vraag hoefde ze mij maar 1 keer te stellen natuurlijk. Ze vertelde mij dat er een kans was dat we het hartje dan al kunnen horen kloppen !! Dat hoop ik dan ook maar ik zal verslag uit brengen ok.

Groetjes Esmee
 
Hoi Allemaal,

Het is echt!! Ik heb het hartje horen en zien kloppen... Magische was dat!!! Ik ben niet 9 weken zwanger, maar 10 weken en 2 dagen al.

Ik voel me verliefd!


 
Terug
Bovenaan