zwanger maar niet gelukkig???

heel veel sterkte.....ik zou niet weten wat je zou moeten doen, want ik denk dat je heel weinig KAN doen. Ik geloof ook niet dat het alleen de zwangerschap is...misschien de druppel geweest?? Probeer erachter te komen.
wat vervelend zeg.....is nou niet echt bepaald genieten zo.

heeeeel veel sterkte!!!

succes meid, richt je nu op jullie relatie en kijk wat er nog te redden valt als je dat wilt natuurlijk. maar denk ook goed na of je een 2e wilt mocht jullie toch uit elkaar gaan. sterkte

jeetje meid, nu komt jullie droom in vervulling en nu ziet hij het niet meer zitten.
Of was dit zijn droom niet meer...ik weet niet wat ik zeggen moet, ik snap dat het voor jou heel moeilijk is en alleen jij kan beslissen hoe dit verder zal moeten gaan.
Ik zou wel proberen erachter te komen wat er in zijn hoofd omgaat, is het echt nu er een tweede kindje komt of is het een andere reden.

Wij zijn een kindje verloren bij 22wk zwangerschap, het duurde 8mnd voor ik zwanger was van haar en na de bevalling een miskraam was ik 2jaar later weer zwanger van onze dochter...wij zijn heel sterk uit deze strijd gekomen ook ons sexleven was een must en geen plezier meer...zo kan het ook gaan....

Hoop voor jou en jullie kinderen dat jullie eruit kunnen komen als gezin en wens je daar heel veel stertke bij.

Liefs randy

dotjuh het verbaast me dat je mijn verhaal hard vindt overkomen. Iemand die zijn partner in de steek wil laten terwijl hij zijn eigen kind heeft verwekt en dan nu ineens zegt dat wil ik niet, dat vind ik pas hard! Ik hoop uiteraard voor Lonnie dat hij bijdraait maar alleen maar vertrekken om een zwangerschap daar geloof ik zelf niet in dan zit er eigenlijk vaak al meer achter dan. Ik denk dan aan Lonnie en kan me zo voorstellen dat ze denk als ik dat kindje nu niet in mijn buik had had ik mijn man nu nog gehad en dat denk ik gewoon niet. Ik wil Lonnie proberen duidelijk te maken dat ze zeker daarover geen rot gevoel moet hebben want ik denk dat hij toch wel was gegaan, dat is niet hard ik probeer haar een hart onder de riem te steken dat ze niet bang moet zijn en spijt moet hebben van haar kindje !

jeetje meid, wat zit jij momenteel in een k.. situatie..
hoe is het nu? hebben jullie nog gepraat?
weet je of er meer aan de hand is?
heel veel sterkte en kracht toegewenst
dikke knuf van mij

Terug
Bovenaan