Zwanger! Maar nog errug pril.

A

Anoniem

Guest
Hai dames,

Ik heb goed nieuws. Ik ben zwanger! Geheel spontaan en onverwachts!

In Oktober had ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en nu in december ben ik gewoon weer zwanger! Dat hadden wij niet verwacht. Ik had wel Clomid geslikt van cd5 t/m9 maar mijn eisprong viel in het weekend. Dus mochten wij het zelf doen en zijn wij zwanger!   Wij zijn wel blij natuurlijk, maar toch nog angstig of het nu wel goed zit...Afwachten 1e echo. Ik ben nu 16 dagen, dus nog heel pril. Dit wordt mijn 3e zwangerschap, maar wel onze 1e kindje.

Jullie horen nog van mij!

Groetjes, Sabrina (Sab)

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
GOED ZEG!!! De wonderen zijn de wereld dus nog niet uit!!
Ik snap dat het heel spannend is nu voor jullie maar hou vertrouwen hoor!! Die miskramen zeggen niets over deze zwangerschap!
Ik vind het werkelijk geweldig voor je!!

lfs inge    

echt helemaal super zulk goed nieuws op het forum. Probeer er op te vertrouwen dat het goed zit. Geniet er van gefeliciteerd.

liefs rozemarijn  

Lieve Sabrina,

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!
Ik ben echt super-blij voor jullie, je verdiend het na die ellendige buitenbaarmoederlijke zwangerschap!
Het zal spannend zijn voor jullie de komende tijd, alle geluk van de wereld!!!

Groetjes Astrid

Super!!!  Ik duim dat alles goed mag gaan en dat je van je zwangerschap mag genieten!!

liefs
Marielle

Van Harte Meid,

Hoop dat alles goed gaat komen en dat jullie van deze heerlijke tijd enorm  mogen genieten!!!!!

Liefs Truida

Wat een geweldig nieuws, wat zullen jullie blij zijn! Geniet er maar lekker van!

groeten, Saar

Terug
Bovenaan