Zwanger! Maar nog errug pril.

hoi sab

wat lees ik nou jij zwanger wat fantastisch dat geeft de burger weer moed ook al is het heel pril er groeit nu een lief klein mensje in je buik geniet ervan want je denkt wel ik moet 9 maanden maar die zijn zo om ik heb al en kleine van bijna 4 en probeer nu ruim 2 jaar zwanger te raken van mijn tweede maar als je aan mij vraagt of me veel is bijgebleven van de zwangerschap nee want die 9 maanden zijn omgevlogen en van de bevalling weet ik al helemaal niks meer. geniet van je zwangerschap samen met je man.

groetjes linda

Hai dames,

Allereerst, bedankt voor al jullie lieve reactie's! Wij zijn zo blij en ik geniet er nu al van.

Over 2 weken op donderdag 22 december 2005 hebben we onze eerste echo al.
Mischien dat we het hartje ook al zien. Het is nog steeds afwachten of het goed zit.
Daar zitten we eerlijk gezegd nog wel mee, maar we genieten er alle twee van.

Jullie horen nog van mij!!

Groetjes Sabrina (Sab)

hallo allemaal! ik ben net nieuw hier maar ik heb toch een vraagje..afgelopen okt ben ik gewoon ongesteld geworden..in de maand nov begin vd maand heb ik 1 dag 1 maandverbandje licht bloed verloren echt heel weinig..nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld geworden..ik heb last van mijn borsten,misselijkheid..en ik voel me gewoon anders..ook heb ik vorige week een test gedaan en die was neg...wie weet raad??
heel erg bedankt in ieder geval...oja ik heb al twee mooie mannen maar ik ben van hun vader gescheiden en mijn vriend en ik proberen nu al 4 jaar samen een mooi kindje te krijgen....

Hi Sab,

Wat geweldig nws zeg. Echt heel mooi en zo bijzonder. Probeer om vertrouwen te hebben, hoe moeilijk ook!! Het verleden zegt niks over de toekomst!! Ik duim voor jullie dat jullie over een kleine 9 maanden een heel gezond kindje in jullie armen mogen sluiten.

Groetjes  Scorpy

Terug
Bovenaan