Zwanger maar nu niet meer? Dan toch echt een miskraam?

<p>Hoi</p><p>ik had vrijdagavond 6 sep test gedaan positief, zaterdagochtend weer en ook positief, zondag ff kramp en ineens bloeding..... bloeding aangehouden tot Dinsdag daarna over, maar geen buikpijn verder bij gehad. Ondertussen ook al met de VK gebeld die zei :” voor vrijdag even testen en dan weer bellen, verder afwachten”  nu woensdag 11 sep test gedaan en negatief... iemand die dit ook heeft gehad? Alsjeblieft help me </p>

Hoi,
Vervelend dat het gebeurd is!. Ik snap je zorgen en ik wens jou beterschap en sterkte?. Mijn vraag is toen het gebeurde had je veel bloedverlies?. Heb je ook aan het vk je situatie verteld?. Als je je zorgen maakt moet je even een afspraak maken en ga er langs om te controleren.  

Hoi,
Vervelend dat het gebeurd is!. Ik snap je zorgen en ik wens jou beterschap en sterkte?. Mijn vraag is toen het gebeurde had je veel bloedverlies?. Heb je ook aan het vk je situatie verteld?. Als je je zorgen maakt moet je even een afspraak maken en ga er langs om te controleren.  

Tja bloeding klinkt sowieso al niet goed, helaas... als de test dan nog eens negatief aan geeft zal dit idd een "vroegtijdig miskraam" geweest zijn. 

Dat klinkt helaas inderdaad niet goed, vooral omdat je aangeeft dat je best wel wat bloedverlies had. Ik had eind Dec bij een zwangerschap van 5.2wkn helaas ook ineens bloedverlies. Week later een echo gepland, en daar was niks meer op te zien helaas. De eerste keer was ik na 29 dagen weer ongesteld, de keer erna duurde het 35 dagen voor ik ongesteld werd. In de maand daarna ben ik weer met Ovu testen begonnen en eind maart weer een positieve zwangschapstest in handen. Ben nu 28.5wkn :) 

Terug
Bovenaan