Zwanger maar pas bevallen ervaringen?

<p>Zoals de titel al zegt ben ik zwanger van mijn 2de terwijl ik net ben bevallen(3 maanden geleden). Zijn er mensen met ervaringen. Momenteel schieten mijn gedachtes alle kanten op. </p>

Geen ervaring maar ik wil je wel feliciteren met je zwangerschap! Pas goed op jezelf want het is natuurlijk wel pittig voor je lijf. Ik ben zelf 2 maanden geleden bevallen en mijn lijf is nog echt niet de oude. 

Hey, ik heb ongeveer hetzelfde nu. Ben inmiddels 14 weken zwanger en mijn zoontje is net 7 maanden. Ze zullen ongeveer 13 maanden schelen straks. M'n gedachtes schieten eerlijk gezegd nog steeds alle kanten op. Soms ben ik bang, maar denk nog steeds dat het wel goedkomt als hij/zij er is.

Vorige week bevallen van mijn tweede. De eerste is 1 jaar en 25 dagen ouder. 

nu is iedereen weg die ons heeft geholpen de eerste week en moet zeggen dat ik het allemaal Spannend vind. Maandag voor het eerst alleen met de twee meiden (ben er best zenuwachtig voor). 

de oudste is wel super lief voor de zusje. 

Hier een zoon van 11 maanden en 20 weken zwanger. Ze gaan straks 16 maanden schelen. Wel iets meer als hij jou straks, maar ik kijk je juist naar uit.
Het gaat straks echt wel zwaar zijn, zeker het eerste jaar. Maar ik hoop dat ze daarna veel aan elkaar gaan hebben. 
M'n neefjes schelen 18 maanden en buiten dat ze elkaar afmaken, kunnen ze echt lekker spelen samen

@ teddybeer. Gefeliciteerd nog! Snap ik dat dat heel spannend is. Had ik met de eerst ook al. Maar zal vast goed komen! ik heb altijd gezegd ik wil ( mits moeder natuur meewerkt want dat heb je nooit voor het zeggen) graag snel een tweede. Maar dit is wel heel snel en we hebben ook netjes met condoom gevreeen maar ergens is er iets mis gegaan. En nu zie ik meer beren op de weg terwijl een jaar geleden dit mijn droom zou zijn.

[quote quote=10299244]Geen ervaring maar ik wil je wel feliciteren met je zwangerschap! Pas goed op jezelf want het is natuurlijk wel pittig voor je lijf. Ik ben zelf 2 maanden geleden bevallen en mijn lijf is nog echt niet de oude.[/quote]
Gefeliciteerd nog

Terug
Bovenaan