Zwanger maar pas bevallen ervaringen?

[quote quote=10299381]Hier een zoon van 11 maanden en 20 weken zwanger. Ze gaan straks 16 maanden schelen. Wel iets meer als hij jou straks, maar ik kijk je juist naar uit. Het gaat straks echt wel zwaar zijn, zeker het eerste jaar. Maar ik hoop dat ze daarna veel aan elkaar gaan hebben. M’n neefjes schelen 18 maanden en buiten dat ze elkaar afmaken, kunnen ze echt lekker spelen samen[/quote]
 Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Geen ervaring maar ik zou je gedachten vooral richten op hoe fijn het is om zo snel en makkelijk zwanger te raken het zal zeker pittig worden maar vooral heel leuk omdat ze tegelijk in dezelfde fase zitten en dus echt samen opgroeien 

Oeps ging iets mis! 

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik snap dat het eerst even schrikken is. Zelf was ik 3 maanden na de geboorte van mijn zoontje ook zwanger, dat was helaas een ma geworden. Na 8 weken was ik opnieuw zwanger en ze schelen 14 maanden. Het begin is even pittig maar zodra je eenmaal een ritme hebt is het goed te doen. Ze zijn nu 2 en 1 en spelen heel erg leuk samen! Ik zou niet anders meer willen.

Wat is lastig vond was 
- die dikke buik die in de weg zat terwijl zoontje nog getild moest worden en op schoot een boekje wilde lezen
- der eerste weken nadat man weer aan het werk was, een nieuw ritme krijgen met 2 kindjes terwijl je erg moe bent van het voeden snachts en oudste om half 7 wakker was.
- een dreumes die nog niet lang kan kopen en een baby meeslepen was soms een opgave. 
- de slaapjes die nu om en om zijn en je dus echt moet puzzelen om nog es het huis uit te komen (jongste slaapt van 10 tot 12 en van 15 tot 16. Oudste van 13 tot 16.)
Maar oh wat is het fijn om ze nu samen te zien spelen, lachen. Ze zitten qua leeftijd zo dicht op elkaar, nu 2 en 10 maand) en zijn nu al met z'n tweeën echt een team. Het wordt elke maand makkelijker. 

Terug
Bovenaan