Zwanger maar toch bloedverlies

Ik heb met 8 weken bloed verlies gehad en dan echt zo erg dat het eruit stroomde en Ik met de ambulance naar het ziekenhuis ben gebracht.
En nu een gezonde dochter van 1.5 jaar.

Was dit dan bloed verlies met wat stolsels erin of helder bloed? Ben blij dat het nu goed gaat met je!! Gefeliciteerd met je zwangerschap ?

Hoi hoi,
In het begin ook last gehad van bloedverlies en daarna steeds zo om de 2/3 weken tot een week of 16. En nogsteeds is alles goed bij mij! Trouwens.. Ik had bij 5 weken al een echo, er was toen alleen een zwangerschapsring te zien maar geen vruchtje. Een week later weer een echo ivm de ongerustheid en toen al een kloppend hartje gezien! Ik snap echt niet waarom ze je tot 8 weken laten wachten met de ongerustheid.. Een hartje of in ieder geval her vruchtje kan je met 6 weken al zien. Ik zou gewoon weer bellen mer het verzoek dat je het eerder wilt want die onzekerheid is om gek van te worden! Sterkte en succes.  Hopelijk heb je binnenkort toch een mooie echo.

Hoi Iskaatje,
Ik ben nu bijna 15 weken zwanger en heb van week 5 t/m 8 dagelijks bruin bloed en rood bloed en bruin slijm gehad. Dat waren hele onzekere weken waarin elk wc bezoek een zenuwslopend iets werd. Ik kreeg juist daarom met 6 weken, 7 weken en 8 weken een echo. In het begin zagen ze nog bloed zitten van mijn vorige miskraam. Daarna konden ze het niet meer verklaren. Deze echo's waren echt uit zorgzaamheid vanuit hun kant (ik sta onder behandeling van een gyneacoloog in het ziekenhuis). Zodra ze een plekje hadden mocht ik komen. Heel veel stress is nl ook echt niet gezond voor jou èn voor je kindje. Echt bellen hoor! Ik wens je een onbezorgde toekomst en een mooie zwangerschap toe! 
Groetjes,
Susanne

Hoi, 
Ik ben ondertussen 19 weken zwanger en nog steeds af en toe bloedverlies (begon rond week 10). Hierdoor al extra keren bij de VK geweest, om hartje te luisteren en zelfs vorige week een extra echo gehad. Helaas op de echo niets te zien, behalve een actieve baby. 
Bij mij verwachten ze of een laagliggende placenta of een overgevoelige baarmoedermond. Dus nu afwachten op de 20 weken echo volgende week... 
Zo zie je maar, het hoeft niet altijd iets ergs te zijn. Maar ik snap je volledig als het je onzeker maakt. (doet het bij mij ook). Maar als je het niet vertrouwd, altijd de VK bellen...

Hey meiden,
Ik lees even mee op deze topic. Fijn om goede verhalen te lezen icm zwangerschap en bloedverlies.
Sinds dinsdag middag ook bloed verlies. Soms alleen met afvegen en zelfs een klein stolseltje( of heel veel afscheiding ) het was kleverig.
Ik heb vrijdag een afspraak staan bij de vk. Ik hoop dat ze iets kunnen zien op de inwendige echo. Ik ben vrijdag 5+6

Dank jullie wel voor jullie verhalen. Het geeft me wel wat moed ook al blijft dr angst tot de echo. Ik ga morgen of maandag het ziekenhuis opnieuw bellen of ik misschien eerder mag komen maar ze deden hier van d3 week wat moeilijk over omdat het zo onwijs druk is. Dus denk dat ik echt moet wachten tot 7 november 

Terug
Bovenaan