Zwanger!!! Maar wanneer vertellen?

Net getest en wij zijn zwanger! echt ongelooflijk! Kan het echt nog niet bevatten... Het is nog heel pril, maar voel met zo anders! Wanneer zouden jullie het vertellen? Het lijkt ons erg leuk met kerst al, maar we zijn dan nog maar 6 weken? Is dat wel verstandig?

Hey Monique,
Aller eerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wel een gek gevoel he!
Wij hebben het zelf al vrij snel aan onze ouders verteld, met 4,5 week :D Ik kon het iet geheim houden en wilde het delen. Ook had ik zoiets van als het mis gaat dan wil ik ook graag dat ze er zijn en dat ze het al wisten voordat het mis ging.
Je moet gewoon doen wat je zelf het beste lijkt, wil jij het vertellen met de kerst moet je dat vooral doen en je niets aantrekken van wat andere mensen er van denken!
Ik wens je een goede zwangerschap en succes met je beslissing!!

Liefs

Hallo!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wij konden ook niet langer wachten met het vertellen aan onze ouders. Ook broer en zus zijn snel op de hoogte gebracht. Ook met het oog op dat het mis kan gaan en je dat ook graag wilt delen. Helaas hebben we die ervaring.
Heb het vorige week ook tegen mijn leidinggevende vertelt, hoef ik ook niet zo ingewikkeld te doen met doktersbezoekjes.
Maar je moet idd gewoon doen waar jullie zelf een goed gevoel bij hebben en wat een ander denkt naast je neer leggen. Persoonlijk zou ik het nog niet wereldkundig maken.
Succes! Groetjes

he monique van harte gefeliciteert, het is zeker een gek gevoel dat er nu nog een eitje zit dat bevrucht is en dat tot een echt wezentje groeid.

Helaas zijn wij waarschijnlijk niet meer zwanger maja, komt goed we hebben al een fantastische dochter van anderhalf.

Wanneer jullie het moeten vertellen is je moet helemaal niks, wat je zelf prettig vind, ik ben iemand die het helemaal niet voor me kan houden zekers niet voor de opa's en de oma's en de ooms en tantes, ik wil ook dat als het misgaat wat waarschijnlijk nu ook gaat gebeuren, dat ik steun heb buiten me man om.

Dus veel s6 verders en geniet ervan

groetjes mama van sharon

Ik heb t pas aan mijn ouders/familie verteld toen mijn vriend(21) en ik(19) zeker wisten dat we zwanger waren na ons eerste afspraak met 8 weken bij verloskundige dus, en bij mensen die we niet echt belangrijk vonden pas na de 3 maanden..
Tis maar net hoeveel vertrouwen jij erin hebt dat het goed gaat.

groetjes.

We hebben een poging gedaan om het 3 maanden voor ons te houden, maar... Dat lukt me echt niet. Ik heb in m'n achterhoofd gehouden wie ik het wel wil vertellen, ook als het niet goed zou gaan. (nu 9e week in). Lekker doen wat jij wilt, dus.

Aan ouders verteld met 4,5 week, is toch spannend en nieuw! Waren wel geschrokken in eerste instantie, maar nu onwijs blij!
Ben blij dat ik het verteld hebt toen, anders blijf je er zelf maar mee zitten!

Succes!
Suzanne, 17w

Ik heb mijn familie dit keer pas verteld met 9w3 dagen omdat ik weer zwanger ben geworden terwijl ik een al een alleenstaande moeder was.. dus durfde niet zo goed. Wilde wachten tot de eerste echo. Uiteindelijk net voor de echo verteld. Bij de eerste heb ik het eerder verteld.

Terug
Bovenaan