Zwanger!!! Maar wanneer vertellen?

Het lijkt ons wel heel leuk om tijdens kerst het te vertellen (opa's en oma's tantes en ooms) Ben dan 6 weken zwanger... En met oud en nieuw hebben we de vrienden samen... Het is toch wel speciaal dat het zo allemaal uit komt... Dus dat gaan we maar doen...

Wij hebben het pas met 13 weken verteld, het is ook heerlijk om samen met je man/vriend een geheimpje te hebben en daar lekker over te kletsen en zelf aan het idee te wennen van papa en mama worden. Wij vonden het erg leuk in elk geval en dan is de spannende periode ook voorbij, dan kan iedereen gelijk gaan genieten (daarna kan het uiteraard ook nog mis gaan, maar toch...)
Veel plezier in elk geval met vertellen, wanneer je het ook verteld het is altijd leuk!!!

Hi,

Allereerst gefeliciteerd.
Jij mag toch zelf weten wanneer je het vertelt? Wij hebben het beide keren ca. een week na de test tegen ouders en zussen verteld (dus waren ook zo rond de 6 weken). Mij kon het niet schelen of ze het wel of niet vroeg vonden, ik wilde mij ongelooflijk goede nieuws delen. De vrienden hebben wij bij de eerst bij 12 weken ingelicht (ze kregen een kaart in de bus met de mededeling dat we getrouwd waren en een kindje verwachten), de tweede keer al met 9 weken (toen vierde ik mijn verjaardag). Eigenlijk nauwelijks reacties gehad van te vroeg.

Het is aan jou wanneer je het wil vertellen, dus als jij het lekker met Kerst wil doen: gewoon doen! Het is jouw feestje!

Gr. Tamara.

Bedankt voor alle reacties, wou even peilen hoe dat bij anderen was gegaan.... Ik voel me super goed, het gevoel dat ik de hele wereld aan kan! Het voelt echt helemaal goed! Hebben besloten dat we onze ouders en broers met vrouwen met kerst op de hoogte brengen! Echt spannend, de reactie! Kan nu al niet wachten... Met oud en nieuw zijn we met vrienden, daar twijfelen we nog over! Maar ja heb ook niet zo een zin om moeilijk te lopen doen met drankjes afwijzen etc. Ben normaal namelijk nooit vies van een wijntje.... en om nou smoesjes te verzinnen? nou daar moeten we nog even over denken! We hebben ook nog even....

haha gewoon zeggen dat je nog auto moet rijden altijd een goede smoes ene achter het stuur geen drank dan moet je man natuurlijk wel een bier nemen haha

Terug
Bovenaan