zwanger! maar wel beetje bang

Hoi dames..heb net een test gedaan en ben 2-3 weken zwanger!! ik ben erg blij natuurlijk want we willen dit dolgraag,..afgelopen november heb ik een miskraam gehad en ben nu dus ook wel beetje bang! Ik hoop zo dat het deze keer me wel gegund is..
Maar ja..we moeten even geduld hebben..erg moeilijk want aan de ene kant wil ik het van de daken schreeuwen!..maar beter ff niet..daarom klad ik het hier maar even neer :)

groetjes inge

haiii

ik voel met je mee ik heb in februari een miskraam gehad en afgelopen vrijdag weer een postieve test in handen........ Enigziens toch wel beetje bang en blij tegelijk zo lekker dubbel. Vandaag wel de VK gebeld en mag 30 mei erheen en over 3 wk een echo laten maken..... Dus hopen dat we dan wat meer duidelijkheid hebben of het goed gaat of niet. probeer mezelf niet druk te gaan maken en toch een beetje ervan te genieten...

groetjes Jacelyn

Hoii..jij ook gefeliciteerd dan :) ik denk dat ik dat ook maar ga doen..de gyneacoloog dan. ff bellen.

Spannend allemaal wel he..ik heb ook zo'n dubbel gevoel! Maar wat je zegt..niet te druk maken en lekker op die wolk blijven..want ik zit er hihi

grt inge

Ik snap heel goed hoe je je voelt heb zelf in oktober een miskraam gehad en nu ook weer zwanger ben heel erg blij maar echt 100% ervan genieten lukt nog niet. Morgen heb ik voor het eerst een echo hopelijk als deze goed is kan ik wat gaan genieten.

Veel suc6 en probeer te genieten.

Hoi, allemaal gefeliciteerd. Kan mij wel voorstellen dat het allemaal heel spannend is.
Heb 4 weken geleden een miskraam gehad en mag van de verloskundige en gyneacoloog bij 6 weken de eerste echo laten maken. Dat is wel een fijn idee.

Ga zelf nu maar afwachten wanneer ik ga menstrueren. Kijk er helemaal naar uit, want dan kunnen we daarna weer proberen zwanger te raken.

Succes allemaal

echt niet leuk hoor..zo'n miskraam!! gelukkig zijn we niet de enige .. ik heb vandaag de gyneacoloog gebeld en de assistent vertelde me dat je pas vanaf 7 weken iets kunt zien ? dus ja heb dan ook pas met 7 weken een afspraak..ik ben nu 4-5 weken...heeel spannend want denk steeds dat ik bloed verlies..(is psychisch).. maar zit wel op die wolk...ben al met vanalles bezig in mn hoofd..met namen etc..kamertje..jongetje/meisje hihi wel leuk allemaal maar wil niet al te snel hard van stapel lopen..zoiets gaat helaas vanzelf..mn beste vriendin zegt ook dat ik maar gewoon moet genieten hoor..dus ja doe dat dan ook maar..

dames..allemaal succes !!

hoi dames gefeliciteerd
ik heb 7 jaar geleden ook een miskraam gehad en ben nu inmiddels zwanger van ons derde kleine ukkie ben er erg blij mee maar zit nog steeds niet op een roze wolk jammer genoeg heb er ook allerlei kwaaltjes bij maar inderdaad probeer toch ondanks alle onzekerheid te genieten voor zo ver als je kunt en hoop voor jullie dat net als bij ons alles goed gaat komen ik heb er een prenatale depressie bij en dat komt door dat ik me miskraam nooit heb kunnen verwerken en dat maakt me nog al onzeker over me kleine ukkie ik ben inmiddels al 19 weken en 4 dagen zwanger maar wil jullie veel succes wensen en hoop dat ook bij jullie alles goed komt

groetjes tamjoh

Terug
Bovenaan