A Anoniem Guest mei 5, 2011 #11 hey ingetje Hoe is het daar? Hier nog steeds alles goed. Onze echo staat vast op 16 mei en bij jou? was even benieuwd hoe het met je ging Liefs Jacelyn
hey ingetje Hoe is het daar? Hier nog steeds alles goed. Onze echo staat vast op 16 mei en bij jou? was even benieuwd hoe het met je ging Liefs Jacelyn
A Anoniem Guest mei 7, 2011 #12 Hoi Jacelyn, Onze echo is op 18 mei...alles gaat nog steeds goed..heb nergens last van,daa word ik wel iets onzeker van..maar verder geen rare dingen Succes 16 mei en we lezen elkaar!
Hoi Jacelyn, Onze echo is op 18 mei...alles gaat nog steeds goed..heb nergens last van,daa word ik wel iets onzeker van..maar verder geen rare dingen Succes 16 mei en we lezen elkaar!
A Anoniem Guest mei 7, 2011 #13 Hoi Meiden hoi ik ben Marleen en ikheb in November een miskraam gehad en nu bijn a 12 weekjes zwanger en ook nog steeds bang dat het misgaat en hoop dat we hier onze onzekerheideen beetje kunnen delen Liefs
Hoi Meiden hoi ik ben Marleen en ikheb in November een miskraam gehad en nu bijn a 12 weekjes zwanger en ook nog steeds bang dat het misgaat en hoop dat we hier onze onzekerheideen beetje kunnen delen Liefs