Zwanger maar zo in de war..

He Jules.. bedankt dat u ook heeft gereageerd. Allereerst van harte met de zwangerschap !! :)..Heb er heel veel aan alle tips die jullie me geven. Ik denk dat ik zo bang ben om iedereen teleur te stellen en alles eromheen.. misschien ook de angst voor het onbekende het is echt heel wat allemaal...

Ik heb vandaag toch besloten om er voor te gaan en achter de keuze te staan. Ik heb nu al een aantal x het afgezegd om het kindje weg te halen, maar ik kan het uiteindelijk niet hoe de situaties ook zijn. Dat betekent ook iets bang ergens om me gevoel boven me verstand te laten komen.. de gedachte dat ik zwanger ben moet ik nu echt gaan toelaten hoe stom het ook klinkt.. Ik probeerde het zo weg te douwen, omdat ik me niet wou hechten voor dat ik wist wat ik kon doen.. wat een keuze zeg zo bizar om mee te maken allemaal.

Ik heb aankomende dinsdag een afspraak bij de verloskundige.. Ik ben heel benieuwd.. Want ik heb nog geen echo's gezien.. de echo die ik gehad heb in het ziekenhuis kon ik nog niet zien, omdat ik toen nog helemaal niet zeker was..misschien als k de echo ga zien dat het zo anders voor me word.. 
Lijkt me heel leuk om dat inderdaad te doen.. misschien kunnen we ergens elkaar nog helpen ook :)

Lieve groet

He Marma, u ook heel erg bedankt dat u de moeite neemt op te reageren. Doet me erg goed.

Ik heb vandaag heel veel gepraat.. met mijn ex.. familie en vrienden.. moet zeggen dat iedereen echt heel lief is en me probeer te steunen.

Ik heb vandaag indd even contact gezocht met de gemeente hier.. deze hebben mij verzocht me in te schrijven bij woning net.. Ondanks dat de vader ook samen een woning zou willen over een aantal weken.. Maar dat vind ik erg moeilijk. Hier thuis willen ze ook dat ik al is het een jaartje dan zouden ze hier ook plek willen maken wat allemaal zo bizar lief ook weer is.. Maar morgen moet ik gewoon weer even gaan zitten en alles nogmaals uitzoeken.. vandaag was het zo lastig even.. emotioneel als de.. zo stom haha.

En wat u zegt. Ik denk dat ik zeer blij mag zijn dat hij zijn verantwoording wilt nemen. Ondanks dat zijn situaties ook niet zo helemaal top zijn om het zomaar te zeggen, gelukkig verloop alle communicatie tot nu toe goed en dat is het belangrijkste voor het kleintje..

Lieve groet

Lieve meiden en vrouwtjes.
Ik wil je echt heel erg bedanken dat jullie de tijd nemen om mij zo te helpen met jullie berichten. Het lijkt misschien niets, maar het is echt heel fijn.. Bedankt allemaal :)

Hele lieve groet voor alle !!

Wat super dat je een keuze hebt gemaakt en bij deze dan ook GEFELICITEERD! Hoop dat je snel aan het idee kan wennen en er een beetje van kan gaan genieten! 
We kunnen elkaar volgens mij geen prive berichtjes sturen via deze website maar anders mag je me toevoegen op Facebook als je dat ook hebt? Zal ik mijn naam doorgeven. En je hoeft geen u te zeggen hoor ;) 

Terug
Bovenaan