zwanger meteen na je laatste ongi dag?!?! huh?

hoi nog iets meer info   over schimmmel gebruik zo min mogelijk inleg kruisjes ze zwetten en broeinen was je zelf zoveel mogelijk met water en niet met zeep.dat was de tip van van mijn huisarts  ben ook een paarkeer slagtoffer geweest ,de rest van de tips sluit ik me bij aan.
ps gebruik geen vaginaledouches of spoelmiddelen (laat de binnnenzijde van je vagina zo veel mogelijk metrust).

groetjes iris

Hoi Irisbloempje en snoopy en ivy

Bedankt voor de tips!!! Ik ga ze zeker in acht nemen. Mijn mannetje heeft idd ook zalf gekregen. Ik denk dat het idd kan komen door te veel boenen ahhahahha met zeep@@@
Nu ik hoor dat veel meer vrouwen er last van hebben voel ik me gerustgesteld en zeker omdat ik hoor dat het niet aan je persoonlijke hygiene ligt.

Ik ben het wel met ivy eens dat het er teveel mee bezig zijn om zwanger te worden juist kan belemmeren dat je het wordt!!
Het is alleen zo verdomd moeilijk om er niet mee bezig te zijn (zoals ivy ook aangeeft) omdat de wens zo sterk is. En al die uren de we hier er mee bezig zijn hhahahah.

xx Puckylief

Hoi Snoopy en Puckylief,
Ja, de tip van er niet mee bezig zijn, is inderdaad heel irritant. Het probleem is dat je dat niet echt zelf kunt regelen. Eigenlijk kunnen alleen factoren van buitenaf je echt afleiden, zoals verhuizen of het heel druk hebben.
Maargoed, er zijn er ook genoeg die wel zwanger worden als ze er mee bezig zijn, kijk maar op dit forum, dus ik zou je er niet te druk om maken. Bij mij is het alleen heel opvallend, omdat het 4 keer zo heeft gewerkt.
Mijn moeder werkte vroeger bij een adoptiebureau en heel vaak gingen kinderloze echtparen over tot de adoptieprocedure, waarna heel snel een telefoontje kwam dat ze zwanger waren!
Echt, natuur is een raar iets. Je zou toch zeggen dat je gedachten niks van doen hebben met een eitje en een spermacel!!!
Ivy

Terug
Bovenaan