zwanger na 1e keer?

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal, heb me hier net aangemeld omdat ik wakker lig met een vraag.
Sinds februari ben ik gestopt met de pil, en mijn vriend en  ik  hebben vorige maand voor het eerst geprobeerd zwanger te raken. Kan je gelijk na de 1e keer al zwanger zijn?
Theoretisch gezien kan dat natuurlijk, maar  hoe vaak  gebeurt het daadwerkelijk ook?
Ik ben nu in  iedergeval al 5 dagen over tijd, terwijl ik altijd een erg regelmatige cyclus heb. (7 als ik echt van de 28 dagen uitga, wat ik normaal gesproken heb, heb er 2 dagen afgehaald voor de zekerheid )
Ik heb met mezelf afgesproken om nog geen zwangerschaps test te doen, en te wachten tot volgende week aangezien het me erg sterk lijkt dat ik na 1 maand al zwanger ben.
Maar goed, nu lig ik dus wel wakker en denk ik er toch wat meer overna dan ik dacht...
Groetjes!

Hoi,

Er is niets wat niet kan natuurlijk en het is zeker mogelijk om al zwanger te zijn.
Je vroeg je af of er mensen waren bij wie dit is gebeurt?? nou bij o.a. mij.
Toen ik zwanger wilde raken van mijn dochter. Ik stopte met de pil...werd zoals gewoonlijk ongesteld en daarna was ik zwanger.
Ik zou er gewoon een test tegen aan gooien en niet meer zo lang wachten!

Liefs,

Frieda

Hoi Frieda,
bedankt voor je reactie, nou ik hield het zelf ook niet meer, ben nooit over tijd, en nu al zoveel dagen. Had nog een test liggen en heb hem net gedaan: zwanger!!!!!!!!!
Ik zit nog helemaal te shaken, mijn vriend is al naar zijn werk, en wil het hem vanavond 'live' vertellen..
Het is wat eerder dan gepland, ik had echt niet gedacht dat het zo snel zou gaan.
Maar ik ben dolblij!!! Verhuis dus gelijk weer naar het volgende forum.
groetjes!!

Heey,

Van harte!!! je kon je dus niet meer inhouden met de test! Knap dat je het voor je gaat houden, zal een leuke verrassing zijn!
Ik ben 23 maart gestopt met de pil en raakte meteen zwanger! Ook in 1 keer dus, na 14 jaar aan de pil te zijn geweest. Helaas eindigde deze zwangerschap in een miskraam, maar na de miskraam ben ik weer meteen zwanger geraakt! ben nu 5 of 6 weken. Denk dus dat we mega-vruchtbaar zijn, net als jullie.
Geniet ervan en veel plezier met vertellen vanavond... (je dag zal wel lang duren ;-))

groetjes Jannie

dan ben je vandaag dus 5 weken zwanger en dan ben je 8 april uitgerekend! Spannend.... (www.mamaenzo.nl, uitrekenschema)

Hey Jannie, dankje, jij ook van harte met je zwangerschap!
Ook bedankt voor de info, ik zat al helemaal uit te zoeken hoe ik nou kon vinden hoe ver ik was. Ik ben er nog helemaal niet mee bezig geweest, aangezien we het nog niet echt in de planning hadden! (wel een beetje natuurlijk, maar zo snel hadden we echt niet verwacht!) Ik ga zo gelijk naar de boekhandel, even een voorraad leesmateriaal inslaan.
Ik heb wel door dat ik nog heel veel moet lezen, heb me tot nu toe nog niet verdiept in zwanger worden of zijn!

PS: mijn dag gaat zeker lang worden, ik lag al sinds 4 uur wakker of ik nou wel ging testen of niet, ik ben misselijk (ik dacht alleen dat dat van de zenuwen kwam), en mijn vriend komt pas rond 12 uur vanacht thuis!

Wat een geweldig nieuws! GEFELICITEERD!
Jullie zijn echt bevoorrecht hoor, ook al is het misschien schrikken dat het zo snel al raak is. het is echt een wonder, er zijn er velen die er wat langer over doen. Geniet er maar vast van. En gek he? Er groeit nu echt een kindje in je buik. Niet voor te stellen toch? Nog 8 uurtjes en dan kun je je vriend echt verrassen met dit geweldige nieuws.

5 weken al! 1/8 deel van je zwangerschap heb je al gehad, begin april uitgerekend. gelijk kijken of er ook meiden zijn die in het forum van april staat. Lekke babbelen met iemand die het ook net weet. Gaat de tijd ook sneller.

Idee misschien koop minisokjes als kadootje voor je vriend. Hij weet niet wat ie ziet.

Geniet ze..... het is zo heerlijk om zwanger te zijn!

Terug
Bovenaan